CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Friday, January 30, 2009

Cuti Okey!!

Hye korunk..;)
waa..happy nye!
hari nih cuti ok!
hohohoh..
awal-awal taun cuti!
abah macam biasa la kan..
kalu nengok anak dara dia ada aje di umah..
gerenti dia sok p kije nye!
;)

so,
cuti ye Cik Penna..
g le beli barang tuk my niece tuh..
x tau le jadi ke idok nak p umah dia petam nih..
dia suke benor gan princess..
sorry ye kakak..
achu ngak beli ball or basketball ok kali nih ye!
sudah ilam..disuruh nye beli yg baru..
adehhh..
;)

dan,

buku yang dipesan oleh An & Mizah juga sudah dibeli..
"Buku Pengurusan Belanjawan Keluarga"..
nnt senin Sue pos ye!
;)

13 Meninggalkan Jejak:

CikYana(",) said...

hye2

Monkey D Luffy said...

ko bile nak baca buku pengurusan belanjawan keluarga tu?

UnGu VioLeT said...

bagusnye akak nie.. :)

s.y.a.r.q said...

nak jugak pencil box princess!!!

:p

.. faizuRa .. said...

ermm.mcm menarik je buku kewanagn tu..hehe

Nik Nurehan said...

hoyeahh!!! nk brg princess tu jgak!! keke. wahh dh beli.. okies sue. nanti pos ya ;) nanti an baya ;)

♥.misz luna.™ said...

sonok nye die cuti...

org isnin ni dh klas blk da..


aiya~~~

ainayin said...

amboi2 cik penna bes nye cuti...lama aku tak comment kat blog ko..bz memanjang aku skang..wah..dah pandai wat pengurusan belanjawan keluarga..dae apa2 ke cik penna oii...

Mamamanja said...

selamat bercuti buat cik penna
best ler cuti bersambung2

cIk pEnNa said...

Cin Yana~hye..hye..
;)

Kapten~opss..buku nih bukan la untuk dibaca..
tatapi ditulis gitu..
;)

Ungu Violet~bagus apa nye ekk,dik?
;)

cIk pEnNa said...

Syarq~nak gak ke?boleh ajo..
hihih

Fai~mmg menarik..
mukan macam lagik ye..
;)

An~ok an ku sayam..
hihih
;)

cIk pEnNa said...

Luna~mmg syiokkk..tp agak malas nak mulakan kije semula!
hohoho

Ain~x de pe2 ye cik ain!
huahahha
;)

Mama~mmg besh kak..
layannnnnn..
;)

eya said...

bgs buku psl belanjawan tu..lagi2
untuk yg dah berkeluarge.