CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Sunday, February 1, 2009

~Terapi~

Hye korunk..;)
minggu nih manyak betul aktiviti Cik Penna nye..
Jumaat tuh malam nye ada le kenduri kekah cucu Cik Penna!
pas tuh lepakking umah my sis kat Kajang nun!
Sabtu nye pulak..
ada kenduri sedara Abah kat Labu..
pas tuh..
tadi..
g Alamanda!
shopping time!!
terapi ok..!!
;)

ermm..
tadi baru aje dapan on call dari org kedua branch..
soh datam branch jap..
sebab ada hal cket..
adehh..kunci branch ngak ada pada Cik Penna ye..
bukan x mau tlg..
tp,ngak ada kunci nye!

ore len dok off hp ok!
hohoho
Cik Penna jua harus off hp gak la kan??
tunggu nnt bile Cik Penna udah berumah tangga..
akan ku off hp ku selalu!
huahahaha
;)

ok..nih la dia hasil terapi tadi..tapi,bak kata mama kan..kasot nih mcm kasot nurse!adehhhh..sebab kaler putih nye!saba je la..;)

14 Meninggalkan Jejak:

** yong ** said...

amboi..amboi..ni pinggan mangkuk cawan bagai dlm sink yg byk2 ni..sapa nak basuh ni weh??? amboiiii...

tu ada sorang cuti esok kan? ha,suh dia mai umah akak nye ni...basuhhhhhh!

kehkehkehkehkeh

::SRISUFI:: said...

aduhai...cantik pe kasut tu su...

bertambah cantik jika pakai terus time masih ada bau2 kedai...

hehe


jemput jawab tag ye dek non

Eita said...

sueeeeee miss u laaaaa
wah kasut cantik...
i like white!!!!
beshnyaaaaa nak gak hehehehe

eya said...

cantek lah kasot tu sue..

Monkey D Luffy said...

lawa lah kasut cam tu

nurul-h said...

tu dia terapi..

hehe, perempuan biasala.. kalau dapat kasut, ilang sume stress..

hehe

ainayin said...

wah..terapi yang sanggat hilangkan stress..hehehehhe..cantik ar kasut tu sue..kite kenan...tolong terapikan iiii...ceepppaaaaatttt...heheheheh

cIk JanNah said...

wah..
terapi ngn shopping~
nice~!
:)

cIk pEnNa said...

Yong~ko kan tau..adik ko ni mmg sejak azal lagik mmg pemalas kan??
huahahahha
;)

Sri~opss..de tag ye??
hihih

Eita~miss u 2 laaa..
;)

cIk pEnNa said...

Eya~kasot aje ke?
ore nye ngak cantim ke kak?
hohoho
;)

Kapten~cantim ye kapten?
hihih

Nurul~betul tuh!
ilang stress..
hihihi

cIk pEnNa said...

Ain~ko nak gak ke terapi nih???
jommmmmmmmmmmmm aku terapikan ko!
huahahhahaa
;)

Cik Jannah~terapi harus dnegan shopping ok!
;)

dayenpanthepucca said...

hish lawa sangat kasut ne kak penna. kasut nurse xdenye lawa cam ne. wuwu...

an.wardrobe said...

sgt cun. blanjer spasang ;)

.t e n t a n g.n a n i e . said...

cun!lawa!comey!~