CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Saturday, February 7, 2009

Mummy To Be~

Hye korunk..;)
waa..sangat excited tau Cik Penna..
kwn-kwn Cik Penna yang tawen last year..
kebanyakkannye udah berbadan dua!
hehehe..
syiokk nye!
bile la turn kite lak ye??
hahahha

antara kwn Cik Penna tuh adalah..
kawan baik Cik Penna!
mummy Dyana..
due date dia 15 May nih..
mcm x percaya aje Dyana bakal jadi mummy!
rasa cam baru semalam aje study sama2 dulu time skolah!
hihihi
ermm..
Qis Pcm
baru aje dapat kembar!
2 orang ok hero dia sekarang!
heheh..
Qis,nak nengok babies ko tuh!
upload nnt ok..hehehe

Taja
lak..tgh tunggu hari aje..
bulan nih due date dia..
kalu x silap Cik Penna next week..
nih 2nd baby tuk dia la..
sangat hebat Taja nih!
yg sulung x sampai setaun pun..
udah dapat adik nye!
hahahaha
;)
opss...baru aje dapat sms dr Taja..
dia dah selamat melahirkan 2nd baby!
tahniah Taja..
Umairah udah dapat adik!

Yam Pcm
& Siti Pcm pun bakal bergelar mummy nanti..
adehhh..ramai nye yang pregnant kan?
hehehe
semoga kalian sume dapat bersalin dengan selamat nye..
Cik Penna doakan yang baik-baik aje ya..

13 Meninggalkan Jejak:

SiTi said...

WaH...WaH..sIaP AdA CiTe PaSaL bAkAL mUmMy lAgI.....cEpAt2 laA TaWen..LPaS nI kO pUn IkuT La McM KiToRg =D

aPa pUn Tq yEr Sbb dOaKaN kiToRg...DaN aKu DoAkAn Ko plAk CpT2 nAik PelAmIN...

nURmALa mAZLan said...

seronok kan dengar kawan2 dah ada baby atau dah ada anak berderet2..huhu~~

an.wardrobe said...

hehe.. sue pum pat2 kawen leh pregnant nanti ;)

cIk pEnNa said...

Siti~hahahha..nak bukak topic kat PCM tuh ko..tp shegannnnnnnn..
hihihi
;)

Mala~mmg sonok tau!tumpang happy tuk dorang..
;)

An~hahaha..cepat tawen ye?
hihihi

s.y.a.r.q said...

cik penna biler lagik???


:p

cIk pEnNa said...

Syarq~hahaha
persoalan yg tiada jawapan!
huhu

dayenpanthepucca said...

beshnya dapat baby. he3...turn cik penna bila plak? he3...

cintaKusayangMu said...

cik penna oi...bila nk tukor gelar jd puan penna???cpt la kawen..leh la aku pas baton kembar aku ni kt ko lak....ahaks....

-SRISUFI- said...

salam su...

yang pasti tak sabor tunggu giliran kenduri su nih...

n tak sabor tunggu kawan kita ujie dapat baby kan kan kan

SiTi said...

X yAh BukAk Pun XpEr lAa WeI...aKu SkRg pUn jRg On9 PcM..

~fara~ said...

bila lagi turn cik penna yer?heheh

sy@iina said...

haa..sue bile plakk??heheh

nurul-h said...

penna, cepat ajak chenta kawin... :)