CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Saturday, February 21, 2009

Cik Penna bila lagik??

Hye korunk..;)
adehh..nape ek ramai aje yg selalu tanya bila kah Cik Penna akan menamatkan zaman bujang?
huhu
lebih tragik..
kwn-kwn sume selalu aje kata..
"dalam manyak-manyak kwn kite..ko aje yg aku tggu bile nak kawen nye wehh.."
sampaikan Cikgu skolah Cik Penna pun selalu aje menanyakan soalan yg serupa!
adehhhh..lum ada jawapan lagik tuk tuh ok!

mukan Cik Penna aje yg ditujukan soalan sedemikian rupa..
Chenta pun mengalami perkara yg sama!

sebenarnye..diri nih amat la excited la tuk menamatkan zaman bujang nih!
tapi,
apakan daya..
ada manyak lagi urusan yg harus disettlekan!
sebab,
perkara kawen nih..
mukan lah perkara yg leh di buat main-main!

17 Meninggalkan Jejak:

CikYana(",) said...

nnt lau nk kawen..
jgn lpe jmpt cik yana ngn inchk sparky eh2..hakhakhak..
sje je..hihihi

cIk pEnNa said...

hahahaha..ok aje yana!
hihihi
pasti dijemput ok!
mmg nak nengok cik yana datam bersama incik sparky aje..
hohohoho

CikYana(",) said...

aiyoooooo
dtg ngan inchk sparky eh??
berita sensasi nie..
hahahaha..
ble plan nk kawen nye?

cIk pEnNa said...

hahaha..brite sensai gitu!
hohoho
aishh..ntah le cik yana!
hihih
ngak ada jawapan terhadap soalan berkenaan..
huhu
;)

-SRISUFI- said...

SUE..


wendu gak banyak2 kat sue

hehehe

eh..ada berbaur nasi minyak jer kan..


**pssttt...bila tu ?

[[ yong ibu chem ]] said...

oitttttttttttt

ticha tanya.............

bila nak kawin dgn pak chuuuuuuuuu?????


ticha nak ada kawan lah......

ekekekekekee

cabuuuuuut!

cIk pEnNa said...

Sri~nak ke makan nacik minyakkkkk?
ok2..
nnt sue suh suh mama wat kan tuk sri ye!
hohohohhohoho

cIk pEnNa said...

wei yong..
cissssss ko!ampehhhhhhhh aje..
hihihi

~fara~ said...

ade jodoh xkan kemana...:p

Mamamanja said...

biasa la tuh mulut orang.
lom kawin ditanya bila nak kawin,
dah kawin ditanya bila nak beranak
dah ada sorang anak ditanya lagi bila nak tambah anak
anak dah besor nanti ditanya plak bila nak bermenantu
dah bermenantu nanti ditanya lagi bila nak bercucu
dan seterusnya... :-p

ujie said...

ye btol tu cik penna..kawen bukan pekara main2..kena betol2 sedia..n pasti yer jgn lupa jemput ujie n hubby ujie ti ek hehehe

eryn@mama tisya said...

biasa la tu soklan2 cepumas...skarng org tnye bila nk kawin sok dh kawin org tnye bila nk dpt ank sok dh ada ank org tnye bila nk tmbh lg..sesungguhnye mulut org tkkn stop dr bertanye..abaikn aje selagi kita tahu apa yg kita akn capai insya allah...cuma lmbt and cpt je...jgn terlampau tertekan nanti lg tension...heheheh

re:bkn sama beso tp minnie lg beso dr tisya...hehehehehe

[S]itie [B]Um [B]Um said...

btol2 tu..kahwin ni bende serius!!

Mas`Bee [M@sya] said...

da sampai seru, sampai jugak la nanti kan..
ahakssss.. biar lmbat, asal selamat..
wahhh, gitu!

Fateen said...

ha! ni kena jemput akak ni...hehhe, bleh amik peluang g jenjalan..

♥.misz luna.™ said...

harus jemput huda bile ms tu tiba ok?

ratu78 said...

soalan2 gtu mmg biasa lah tu selagi tak kawin, pas dah kawin kan tanya bila nak ada anak plak..tu lah realiti kehidupan...mmg perkahwinan bukan sesuatu yg mudah...tiba masanya cik penna akan mengakhiri zaman dara cik penna....