CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Friday, January 9, 2009

ermm..

ermm..sedikit confius!
ntah le..aku pun x tau napa nye aku keliru..
confius dlm segala hal!
betul atau x pe yg aku wat..
aku sendiri keliru..
Mungkin dia yang aku cari..
Mungkin dia yang aku impikan..
Yang akan sentiasa disisiku..
Yang dapat melayaniku dengan baik..

11 Meninggalkan Jejak:

yong said...

hahahahahaa
kau tggu je la dik, sok aku balik..
aku ada nak try resepi baru ni..

hahahahhahaha
habislah diet kau itu!!!!akak kau yang rajin n pandai masakni nak balikkkkkk! muahahahahhaaa

pEnNa said...

ciss...
hehehe
kiteorg pun ada cube recipe baru gak..
hahhahah
ciss...abis la diet ku!

::SRISUFI:: said...

errrmmm...
seperti ada bau2 org merajuk jer kat sini...

su, bila dah pasti si dia sepadan...jgn tunggu lama2...dan jgn tergesa2 k...hope mengerti maksud sri..

hanya doakan yg terbaik wat awk n dia su.

cintaKusayangMu said...

hai cik penna...ko pn dh mcm adik aku....ader je yg nk dirajuk kn...poning kepalo den..
ape2 pn pikir yg terbaik utk ko ye...

Monkey D Luffy said...

dah jumpa Mr. Right ker

nURmALa mAZLan said...

siapa kah dia???

"dia insan pertama yg bertahta..dia insan pertama yg kucinta..dia pernah menbuat kubahagia..dia yg mengajar ku ttg erti rindu"

wakakaka

pEnNa said...

Sri~sy ngerti..
tp ntah le..
cam manyak sgt lak masalah yg timbul!
huhu

Qis~hahahha..
nih ngada2 aje nih..
hohoho
;)

Kapten~mukan Mr Right dah..tp Mr Left!
hahahhaa
;)

Mala~hahaahha
adakah itu bait2 lirik lagu??
hahahaha
;)

AiE bAhRi said...

erm..cik penna jgn confuse2 lg.

::SRISUFI:: said...

hurrrmmm...

jika wujud org ke 3 payah tu...

belum apape dah goyah..selidik betul2 dulu yer su...ne tau just a fren ke...

doakan yg baik2 sj buat su...

Fateen said...

copius? jgn lama2 dh lah yer...

ps: ada award untuk adik comel ni..g amik kt blog akak yer...

nurulhuda abu bakar said...

kita pun sama naik confuse,

hehe