CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Thursday, January 22, 2009

~Hikmah~

Hye korunk..;)
alhamdulillah..
hikmah ngak dapat gaji bulan nih..
;)

alhamdulillah di atas segala rezeki yg diberikan..

11 Meninggalkan Jejak:

an.wardrobe said...

x paham sue. apa hikmah nyer?

pEnNa said...

An~hahaha
x pe..
biar tuan punya blog yg ngerti!
heheheh
;)

an.wardrobe said...

mesti ada sesuatu ni. entry yg mjadi tanda tanya :P

srisufi said...

mungkin hikmahnya...tak belanje bebanyak time cuti...n leh simpan duit kan..kan.kan..

ceria su

pEnNa said...

An~hahahahhaa
adalah..
;)

Sri~ermm..jwpn nih bagus jua..
tp nih mukan jawapan nye..
huahahhahah
;)

Monkey D Luffy said...

ada kegunaan untuk asa depan ler tu... hehehee

Miss Nazla said...

hehehehhe naik gaji ke?
ke bonus?
kat opis naz sume tgh syok dpt bonus.

pEnNa said...

Kapten~yup..tuh sudah semstinyeeeeee...
hihihi
;)

Nazla~ermm..hehehe
syiokkk2...
;)

nurulhuda abu bakar said...

ala, penna, paham sangat ayat mu itu..

vitamin B aka B.O.N.U.S

kan kan?

isk kita dah dpt time raya.. hehe :)

ujie said...

wa..wa..wa...leh belanja ujie ni ek...hehe..belanja cendol gan abc ok?

pEnNa said...

Huda~hahahahaha
;)

Ujie~bisa..bisa..
;ebih dari tuh pun bisa aje..
heheh
;)