CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Thursday, January 8, 2009

Macam x caya aje?!!

Hye korunk..;)
adehh..mcm x caya aje sekarang nih malam2 ngak usik nasi lagik..
hahahhaha
semangat harussssss kental ok!
tp anasir-anasir negatif sgt la kuat menekan!
hehehe
yong,kalu ko balik nnt..
ko nengok aku dah kurusssss sket..
makna nye,diet ku berkesan ok!
kalu sama aje..
idok le berkesan!
hahahhahah

ermm..bak kata Dato Fadilah Kamsah..
kalu berazam..harus wat selama 40 hari berturut-turut..
so,
semangat harus kental ok Cik Penna!
tp,
kadang2 kan..
rasa cam ilang 1 nikmat dunia lakkk..
hahahahha
ermm..abah demam lagik..
maybe denggi..
tlg doakan abah cepat sembuh ye..
;(

7 Meninggalkan Jejak:

MiZzYaNa(",) said...

cian nye abah u
yana doakan abah miss penna cpt sembuh ye..

Monkey D Luffy said...

payah jugak nak berdiet ni... huhuhu

semoga ayah mu sembuh

♥.misz luna.™ said...

smoga ayah akak cpt sembuh eh..

cian kt die...

ujie said...

salam penna..moga ayah penna cepat sembuh..emm...ujie penah kena demam denggi..ubat yer minum air 100plus jer.

dayen_pinkpanther_pucca said...

yupp. lect saya cakap 100plus memang berkesan tuk denggi coz dia bole supply electrolyte yang dah hilang banyk sebab denggi tu...tp kajian belom ade lagi kak penna tentang benda ne...

AiE bAhRi said...

Semoga abah cik penna cepat sihat.

Cik penna diet kah?he3

eya said...

lorh..da lame ke x amik nasik ni?
mkn je ns,tp 2 sudu je..lauk bnyk xpe.
akk wat,kurang gak berat.
hehe..

abah cmne?msh demam ke?riso skang chikunya..