CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Tuesday, January 20, 2009

ohhhhh tidakkkkkkkkkk!!

Hye korunk..;)
arghhh!ngak tau la camna nak luahkan rasa ketidakpuasan ati nih??!!
org len ari nih gaji kredit..
tp bila aku check..
aku nye ngak ada kredit pun!!!!!!!!!!!!!!!

ohhhhh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkk...!!!

dari bulan December lagi aku dok tanya pada sume "orang-orang besar" tuh!!
kata nye..confirm..tp ngak ada suratttttttt!
bile tarikh contract udah tamat..haa..gaji bulan 1 nih ngak dapat laaa!
aiyooooo...

sekarang,
baru terkial-kial nak wat tuh suma..
adehhh..
ms aku tanya..
sume wat x tau aje..
sekarang..
baru la rasa serba salah la..tuh laa..nih laa!!

waaaaaaa..
nak mogok sok!
x mau datang kije!
huahahhahah

12 Meninggalkan Jejak:

an.wardrobe said...

apa sudah jadi. sue keje tanpa gaji ke ni? wahhh baik nyer sue! kekeke..

nurulhuda abu bakar said...

mogok mogok!

sok jangan gi keje.. hehe..
ilang dah ke ruam2 tu?

pEnNa said...

an~uwaaaaaaaaaaaaaaa...
sedihhhhhh..

huda~ngak baik lagikkkkk..
udah la muka ada ruam2..
gaji ngak dpt lak tuh!
uwaaaaaaa...
;(

nURmALa mAZLan said...

wak!!! x dapat gaji? mana boleh cam ni

SiTi said...

CmNe Ni.. X dPt GaJi pLaK..?
moGoK lAaA Pe LaGi SuE... =P

eryn@mama tisya said...

tk dpt gaji...huuhuh..tula aritu dpt kj bernas tk mo...ekkekekek

ujie said...

sabo cip penna oiii...:)

::SRISUFI:: said...

salam su...

adohai..merasa gak hang buat keje amal ye...baik sungguh ati sahabatku ini...

ni dah kes parah nih su...cepat2 tuntut hak tu...

k

Monkey D Luffy said...

tak best ler time cuti takder duit... hehehe

pEnNa said...

Mala~ermm..mmg ngak boleh camni!
tp nak wat guana..HR tersilapppppp..
huhu

Siti~x jadi mogokkkkkkk..
aku kan pekrja cemrlang..gemilang & terbilang gitu!
huahahhahaha
;)

Kak Eryn~adehhhh..
tuh la dia..
nak wat camne..
x pe..maybe nnt ada rezeki yg len!
;)

Ujie~sabo la nih..
hehehe
ngak boleh la nak banje ujie mamam cendol lagikk..
hihihih
;)

pEnNa said...

Sri~sedang menuntut!
hahaha
;)

Kapten~adehhhhhh...tau x pe!
bohsan la cuti2 nih..
hahaha

~fara~ said...

sabar itu separuh daripada iman.belum ade rezki la tu..:p