CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Saturday, January 10, 2009

...

Lagu "Kekasih yang tak dianggap" dari Kertas nih membuatkan aku terpana seketika!
aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan
selalu itu yg kau ucapkan padaku
sebagai kekasih yg tak dianggapaku hanya bisa
mencoba mengalah
menahan setiap amarah
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

sebagai kekasih yg tak dianggapaku hanya bisa
mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah


adehh..apa korunk rasa bile sang kekasih hati telah memberikan lagu nih tuk kite dengar?!
ermm..ms jumpe Chenta ari tuh..
dia ada bg lagu nih lam hp aku!
membuatkan aku berfikir..
selama nih dia manyak makan ati dgn sikap aku gamaknye!

9 Meninggalkan Jejak:

Miss Nazla said...

ehehe lagu ni kan
dah lamaaaa sgt i dengar


lirik mendayu gila kan
tapi bila di mix dengan rentak cmtu jadi SANGAT BEST. sebab slow + rock

pEnNa said...

Nazla~hahaha
sejak dr mendengar nye..
jadi TERlayan lakk...
hahaha
;)

AiE bAhRi said...

lagu ni best!suka3

::SRISUFI:: said...

salam su...

aiseyman...
sudah ku bilang....su pasti tahu maksudnya apa....

manusia sgt terbatas ....gitu juga ngan tahap kesabaran....

so...amik tindakan k...

cintaKusayangMu said...

cik penna...jgn berteka teki sendiri..better face to face n try to solve da prob k....

nurulhuda abu bakar said...

penna, nape chenta makan ati ngan sikap penna?

penna panas baran eh?

hehe, teka jek... :)

pEnNa said...

Aie~suke ye?
heheh..
layannnnn!
;)

Sri~ermm..sy sedang ke arah tuh!
;)

Qis~okey!
huhu
;)

Huda~hohoho..
lebih kurang la..!
hehehe
;)

eya said...

lagu pebret akk ni sue..
best kan

pEnNa said...

Kak Eya~mmg besh kak lagu nih..
tangkap leleh gituuuu..
hahaha
;)