CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Thursday, January 15, 2009

Korunk..

Hye korunk..;)
maap banyak2 la ye korunk sume..
x dpt nak online sll mcm biasa..
aku demammm!
pagi tadi bangun aje dr tido..
terkejut tgk muka!
ada bintik2 merah!
mcm ruam2..
1 badan ade..kat tapak tangan pun ada..
bile check darah..
normal..

dapat mc 2 ari..
sabtu nih kena p check darah lagi..

doa kan yg baik2 aje ye kwn2..

13 Meninggalkan Jejak:

goasop said...

take good care. get well soon!~

cintaKusayangMu said...

smoga cpt sihat cik penna...

::SRISUFI:: said...

didoakan semoga sue cepat2 sembuh....

jgm malas makan ubat ye ucu penna

miss u..


;)

Miss Nazla said...

get well soon sis

xoxo

Monkey D Luffy said...

jgn denggi dah ler.. huhuhu

nurulhuda abu bakar said...

penna, sebijik mcm kita kena, 2 bulan lepas kot,

penna bangun ada bintik2 kan, kita pegi tengah panas baru nampak ada bintik2 merebak,

dr kata campak halus, penna minum air kelapak banyak2.. n letak calamine,

itchy tau, mcm monkey garu2...

Eita said...

moga cpt sembuh su tayunk amin

SiTi said...

AkU dOaKaN kO cEpaT sEmbUH yEr...
JGn lUPa MaKaN UbAt TAu..!!

~ turquoise ~ said...

get well soon yer;)

ujie said...

semoga penna cpt sembuh..n rajin2 mkn ubt ek

sy@iina said...

get well soon ya sue.. =)

ainayin said...

la..ko demam ke? siannye..take care yer yang..aku doakan ko cepat sembuh..

yong said...

weh..dah pos lum brg2 tu???