CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Tuesday, January 13, 2009

Demam!!

Hye korunk..;)
adehh..
my sis, angah demam lak sekarang nih..
dah 3 ari dah..
angah dah 3 ari dah g hospital amik darah..
abah pun sama gak!

Cik Penna pun badan nih x bape sgt..
sejuk manjang!
maybe sbb gigi geraham nak tumbuh atau ada luka kat gusi tuh!
adehh..sakit ya amat!
kat ofis lak..punya la manyak kijeeeeee!
balik malam aje manjang nye..

cian mama..
kena jaga 3 org yg x sehat kat umah nih..

7 Meninggalkan Jejak:

Monkey D Luffy said...

sekarang ni musim denggi.. kena hati2

ujie said...

sekali 3 demam..kecian yer...

Siti NurJ3nab said...

hati..jaga kesihatan.

nurulhuda abu bakar said...

penna, cpt2 makan ubat, kita pun demam ni, mc sampai 2 hari, tu pun rasa tak sihat sgt, tp kene la keje jgk..

hope everyone will get well soon...

♥.misz luna.™ said...

cian nye...



mam obat tau...
take care k kakak

SiTi said...

ErRmpP...Cpt2 mAkN uBaT kLO kO deMaM...MOgA SeMUaNyA sEmpAt SeMBUh...

Nik Nurehan said...

patut la nampak kurang online :( smoga kamu sehat spt biasa sue :(