CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Sunday, January 4, 2009

Tagged 1

Hye korunk..;)
ok An..Sue langsai ye tag An nih...
layan aje la..
;)

1. 7 Ciri Wanita/Lelaki Idaman anda:
-adehh..ngak tau mau tulis apa..
senang cite..
apa aje yg ada pada Chenta..
itu la yg saya mau kan!!
;)

2. 7 Wanita/Lelaki yang tak pernah anda minati sepanjang hidup:
-pengotor!
-pemarah!
-mulut jahat!
-berlagak!
-suke mencarut!eiiiiii...
-selebet..!
-perasan macho!hohoho

3. 7 Perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang minati:
-berdebar-debar..
-seronok yg teramat sgt!!
-senyum memanjanggg...hehehe
-set dlm pale otak..apa nak cakap nnt..ye la jumpe dgn org yg diminatiiiiii..hihihi
-dok kalut pilih baju..hehehe
-suka..
-takottttt!

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda:
-pulau2..
-bali
-tempat2 pelancongan!hehehe
-lagi..mana ye??..ntah le..mana2 aje boleh..
ke bulan pun bolehhh!
;)

5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia:
-adiahkan senyumannnnn!;)
-adiahkan kecintaan..
-adiahkan kesetiaan..
-lagi pe ek??hehhe..ngak tau!
;)

6. Tajuk lagu yang akan anda nyayikan untuk pasangan anda..:
-bertahta di hatiiii..hihihi

7. Rakan yang anda tag dan mahu mereka buat 7 PERIHAL ini. wajib!!!! mereka perlu diberitahu akan hal ini….:
-Ujie
-Faizura

5 Meninggalkan Jejak:

an.wardrobe said...

trima kaseh sueee tayam ;)

pEnNa said...

An..sama2 cayunkkkkk..
;)

ujie said...

alaaaaaa..penna..mana pandai tag2 ni..pening2 pala ni...ahaksss..try jwb ti ek huhu

makingahero said...

have you deleted me from your friends list ...please add me once again..takecare.

::SRISUFI:: said...

sangat menghiburkan tag ini...

penna...melaka kat maner tu...ne tau naati leh jenjalan saner nak merasa asam pedas su penna

ngeh3x