CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Friday, July 31, 2009

Class Pertama & ....

Hye korunk..;)
ermm..apakah cerita class pertama Cik Penna ye??
hari nih just relief class aje..
dok borak-borak dgn students..
alaa..ari nih dorang x de blaja sangat..
dari pagi sampai la ke time rehat dorang ada taklimat untuk budak-budak yg nak amik exam PMR & SPM..

hmm..Cik Penna pelik betul tau..
ex-boss tuh napa la mcm tuh skali!!
cukup-cukup laa..
aku pun dah x kije kat sana..
x puas ati lagi ke???!!!

apa sahaja yang kite buat kat muka bumi nih..
sama ada baik & sebalik nya..
pasti ada balasan nya..

3 Meninggalkan Jejak:

.. faizuRa .. said...

owhhh..dh jd cikgu rupenye cik su kte nih..hehe..bagus2..hidup cikgu!!!heheh

cIk pEnNa said...

Fai:uihh..lama nye ngak ketemu kamu!

sy@iina said...

ehh..sue, jadi cikgu?? GSTT ker??wah wah.. leh geng.. wakakak..