CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Thursday, July 2, 2009

nyummyyy..~

Hye korunk..;)
uishh..udah agak lama ngak makan tempoyak goreng!
shedappppppp...

disebabkan sekarang nih musim doyan..
harus le..
banyak makanan berunsurkan doyan kan?
;)

sejujurnye,
hanya tempoyak goreng nih aje yg Cik Penna pakar memasak nye!
wakakkakakaka
gasak le kamu firdaus..
dapat bini x reti masakk!

ermm..
idok le tau..
org Langkap makan ke idak tempoyak goreng nihhh..


opss...hari nih 1st day my niece g taska!camna la lagak nye dia kat taska nun tuh ye..jgn nakal2 ye kakak...hehehe

11 Meninggalkan Jejak:

SRISUFI said...

Sue....

cemana kat tempat baru?

nanti kita YM na..

;)

♥.misz luna.™ said...

keje kt ne skrg kak?



huhu...
huda x suke durian..
mau leh muntah..

adeh..

cintaKusayangMu said...

cik penna..aku xtau la plak ader tempoyak grg..fes time dgr ni..antor semmangkuk kt umah aku..
nasib baik aku xngidam..klu x..mmg aku kerah tenaga ko suh wat utk aku..
wakakak

virusatu said...

wah..sgt sedap...sue..sorry aku lama tak jenguk ko..wei..ko dah resign ke? adoi..ketinggalan zaman aku ni..so, skang keje kat mana?

MisZ PinKy said...

tempoyak goreng?

x penah dgr laaa..

huhuhu

cIk pEnNa said...

Sri:ok..nnt kite YM ya!
;)

Huda:laaa..rugi ya amat la kamu ngak makan durian..
hihihi

cIk pEnNa said...

Qis:kalu x silap nih makanan org negeri sembilan..
hehehe..
shedappppp..
goreng skali dgn ikan bilis...
adehhhh...shedappppp!

cIk pEnNa said...

Ain:nnt kite YM ya..
;)

cIk pEnNa said...

Deanna:x nah dengar ye..
kire 1st time le dengo nye nih..

harus le makan sedikit..pasti mau lagikkkk!

;)

s.y.a.r.q said...

uwawaawawawawawa...

cik penna!!!
syarq mmg suke giler mkn tempoyak goreng nie...

lauk tempoyak goreng ngan ikan goreng cukup!!
pergh!!! leh bertambah2 nasi..

Seb baik kt umah de durian tau.. kalu x da terliur nengok tempoyak goreng nie!!
Nak buat jugak lah.. nyum2

Mamamanja said...

goreng???
x penah tau plak
kalo tempoyak masak tau ler
org langkap kompom makan :p