CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Friday, July 10, 2009

Pening!

Hye korunk..;)
ermm..petang tadi g Nilai 3 dengan Mama..
cadangnye..
nak nengok le barang2 untuk bertunang nnt kan..
alaa..lagipun bukan nye jauh benor pun..
dekat aje..
hehehe..

sebenarnye,
even dulu masa keje..
selalu terbang ke Nilai..
tp Cik Penna x menjejakkan kaki ke sana!
udah lama rasanye ngak ke sana..
udah bertahun..
rasanya..
last g masa my sis nak kawen ari tuh..
huhu..

bila sampai aje disana..
makkkkk aii!
daku pening!
ngak tau mana nak park kete!
ngak tau mana kedai harus diterjahhhh!
hahahahaha..

akhirnye,
daku ngak beli 1 apa pun!
Mama yg beli kain untuk baju raya..
heheheh..

tapi x pe..
kite nengok Khamis depan..
ada plan nak g ke Nilai bersama Chenta..
apa yg akan aku beli nnt ye??!

6 Meninggalkan Jejak:

SiTi said...

LoR..SmPai Da xTaU nAk BLi ApE yEr CiK pEnNa..

Hope mGgU dPAN ko jUmPa LAaaA bRg yG dICaRi..

mama tisya said...

hah sure pening bila tgk byk kedai mcm2 kn..tkpe..survey2 dlu...kn main terjh kn kot ada kedai lg murah nyesal plak...slamat membli brg2 tunang ye

MisZ PinKy said...

ahaks..

lg bagos g beli sama ur chenta hatii..

sennag ckett nk pilih..

;p

Eita said...

amboiii tak tahu nk bli pe sampai pening lak cik penna ni.. heee lain kali ajak ita eh.. salam windu tau.. bru berkesempatan berjalan2 ni...

Mamamanja said...

ngan chenta jugak x pening nak beli barang apa erk? :p

ujie said...

wa best ar g shoping...huhu