CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Saturday, December 13, 2008

{Sakit}

Hye korunk..;)
badan nih nak rasa demam..
td lagik..masa tengah kije tadi..
dok bersin aje..
tekak lak sakit benor rasanye..

nih baru aje makan ubat..
pale dok terawang-awang lagik nih..
gagah kan gak update..

sok maybe kena kije lagik..
kalu x Giant tuh kosom lak..
x de yg kena jaga!
adehhh..

sesungguhnya Ya Allah berikanlah kekuatan pd diri nih..

ermm..Cik Penna kan heroin Chenta..
so mesti kuat kan?
;)

10 Meninggalkan Jejak:

Huda Luna said...

g mam obat tu...
then simut badan..


taw!

skg ni musim demam..

huda ari tu demam smggu..
tensen btol..


rest taw!

yada said...

woops.. nak demam ke? fever bugs is around.. kdg2 kot blog pun leh jangkit.. hehe ;) take care...

Unknown said...

demam tampal koyok la

cIk pEnNa said...

luna~dah mamam obat dah nih..
tejuk aje badan nih..
lama nye dia demam..sampai seminggu!
adehh..seriau dengo nye!

huda~kat blog pun leh jangkit ye..
dah virus pun nama nye kan?
;)

jutawan~aishh..panjam benor nama nye nih..
;)
x roti den nak boli & pake koyok nih jang oi..
;)

Kapten Luffy said...

heroin cinta? apa filem?

jumpa ler doktor kalau sakit.. takut jarum ker?

faizura miraei said...

cik penna..tu mcm demam windu jew.hehe..

take care ok..:D

cIk pEnNa said...

~kapten..
apa-apa aje la kapten!
;)

~faizura..aishh..windu sape lak??
hehehe
;)

γ‚Άγƒͺγ‚’ said...

alolo..siannye dia demam.
jage diri leklok ye.
mkn ubat,rehat secukopnye..

cIk pEnNa said...

ha tuh la..
tp ari nih udah ok
kije pun datam..
;)

SRISUFI said...

demam ke penna???
aduhai kesian kawanku ini....
tak mengapa bayar zakat kesihatan namanya tu...

makan ubat tau...