CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Monday, December 8, 2008

Bonus..

Pabila Chenta mendapat bonus..
apakah yang harus Cik Penna lakukan??
hahahaha
;)

kena layan Chenta baek-baek nih..
kena layan baek punyeeeeeeee!
;)

Poh Kong seperti sudah memanggil Cik Penna..
hahahahah!

14 Meninggalkan Jejak:

makingahero said...

Have a great day my dear friend....bye

Nash said...

selamat hari raya aidil adha....
hmmmm..nk korek poket angah la tu..
ish3...hehe..
korek jgn xkorek..haha (^_^)

pEnNa said...

makinghero..ermm u too!
;)

nash..;)
hehehe..
mukan korek..cume sapu aje!
hahahah
;)

.. faizuRa .. said...

haha..
nash!!pe lagi..
jom ar ramai2 kite korek n sapu angah sekali..
haha..

Nash said...

hahaha.....
jom2 faizura...
mane angah ni...
nk korek ngan sapu dia nih....
hehe (^_^)

pEnNa said...

waaa...korunk!
cik penna harus korek dulu ye!
huahahah

sy@iina said...

arrr...cikpenna...bg arr sini skek bonus tu..cm besh je..heheh..

yong said...

ulur-ulur le kat ticha ni ye..

:)

Monkey D Luffy said...

aku tumpang sekaki blh. aku pun nak hadiah dr poh kong. blh kan

p/s: salam perkenalan

Nash said...

Cikpenna..
ade kerja sekola...
jawab tagge..haha
(^_^)

nurulhuda abu bakar said...

poh kong tu... hehe ;)

Eita said...

wah2 penna meriah apa lagi :)

fara said...

nak jugakkkkk

pEnNa said...

shy~aishh cik penna punye aje..
hahaha

yong~mintak nyiri kat tuan nye bonus tuh ye..
;)

monkey d luffy~salam perkenalan gak ye..
;)

nash~tag tuh udah di wat lohh..
;)

huda~hehehe..
;)

eita~mmg meriahh..;)

fara~nak jugak ye?
hehehe..aishh..cik penna nye aje..
huahahha
;)