CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Monday, May 25, 2009

Majuk..~

Hye korunk..;)
genap udah 24 jam lancarkan serangan majuk pada Chenta!
huhu
tapi,
ati nih..
rindu gilos pada si dia!

Chenta anta mesej..x reply pun!
bila dia call pulak..ignore kan aje..
adehhhh haa..
sudahnye,
diri sendiri le menanggung!

padan le muka Cik Penna kan?

19 Meninggalkan Jejak:

yong ibu chem said...

aduhh poyo lah achu ni!!!!

majuk kononnnnnnnn!!!!

cIk pEnNa said...

Yong:uihhhhh..
hhahahahaah
bongek ko yong!

mama tisya said...

awat merajuk??jgn majuk lama2..nanti rugi...hehehhe

~Eila @ Along~ said...

haihh..jgn majuk lama2..nanti bende kecik jadi besar...majuk2 manja takpe..hehe

AiE bAhRi said...

tu la..
lain kali jangan majuk lama2 sgt ye.

cIk pEnNa said...

Mama Tisya:mmg dah terasa rugi dah nih..
adehhh haa..
hahaha
;)

cIk pEnNa said...

Eila:akan ku dengar nasihat nih..
hihihi

;)

cIk pEnNa said...

Aie:ohhhh aie..
nyesal udahhhhh...
huhu

nURmALa mAZLan said...

jgn majuk lama2 cik penna..
nnt melepas..melepas aper eh?? ekekeke~

s.y.a.r.q said...

alalalala...comelnyer cik penna majuk2 nie.. tapi dlm hati windu..hehehhe...

cintaKusayangMu said...

adeh...kwn ku sorg ni main majuk2 lak..
bak kate abg jep..rugi woo klu majuk2....nnt xdpt nk lap2...hahaha...
aku je leh lap2..ko xleh lg..ahaks...

an.wardrobe said...

naper majuk ni :( x baek tau!

♥.misz luna.™ said...

haha...
majuk npe tuhh?
hee

eya said...

alololo...tomehnye dia majok..

virusatu said...

cik penna..jgn majuk lama2 sgt..nnti seksa batin ko..hahahahahaha..aku dah serik majuk lama2..hahahahha

~mrs.amy ~ said...

seksa giler majuk kn?hehe

mama tisya said...

cik penna kena tag..sila ke blog akk ye

SRISUFI said...

sue...

sri datang...hehe..sihat kah kawan ku ini?


moh le kita pi makan cendol..teringin pulak...


psstt..ujie dah ada baby kat dalam tu...gembira utk dia

Eita said...

amboiii tahan eh majuk lama awk :)