CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Wednesday, May 13, 2009

Bos,saya masih setia disini...~

ari nih ada open interview pelbagai jawatan kat kementerian pendidikan..
untuk negeri sembilan,
ari nih le tarikh interview nye!
Cik Penna ada le dapat surat pemberitahuan tuh..
nak dijadikan cerita,
surat tuh aku letak le atas meja..
dan,
tadi dr pg sampai le ke petang gitu aku g marketing!

surat tuh boss aku terbaca..
dan,
dia dok kabokan 1 ofis yg aku g interview tuh!
padahal nye,
dia tak tanya pun aku..
sama ada,
aku g atau x g...

masalah nye,
aku tak g interview berkenaan!!
aku g wat kije ok!!
g marketing untuk dia jugakkkkkk...!!
kalu la aku nak g mana-mana interview...
PASTI aku akan apply cuti!
aku x akan le nak ngular!!

petang tadi,
aku sampai aje kat ofis..
boss ignore aje aku..
wat cam x nampak aku!
aishhhhhhh..
mg emo tau bos nih!

tapi kan,
napa lak dia nak begini??
ada ke kebajikan aku dijaga??
macam-macam dia wat kat aku..

Abah kata,
kalu Tuhan dah tetapkan disini la rezeki aku..
org halang camna skali pun,
pasti ada rezeki untuk aku..
jika tidak,
pasti ada yang terbaik untuk aku ditempat lain...
yang penting,
aku harus percaya pada rezeki Tuhan..

12 Meninggalkan Jejak:

Ann-Wardrobe said...

pastu sue tau mana bos tbaca surat tu? kekeee. membe2 bg tau ka? x patut bos sibuk2 surat org ok. keke

cIk pEnNa said...

An:haah..member yg bgtau..
sbb bos dok canangkan pd kwn2 ofis..
adehhhhhh haa...

s.y.a.r.q said...

hahahaha...
bos kamu tuh emo x bertempat ah cik penna...

cover malu sket...

cIk pEnNa said...

Syarq:hihih..
mmg emo tau!

apa lagik..nyorok muka dlm baju laaaaa..
wakakakkaka

;)

ღ Marisa Mardhia Online Shop ღ said...

abaikn je bos kamu tue cik penna! ekekek...janji keje siap, akhir bln gaji masyuk! oit, bile sesi lanje aku nie? hehehe...

cIk pEnNa said...

Pn Yam:hihihi..
aishhh..aku nih terror la sangat jalan nak ke sana!
adehhh haaa...

;)

eya said...

yezzaa...emo x psl2 bos tu ek..sekeh tau la

virusatu said...

cik penna..sabar byk2..rezeki tu tetap ada..lantak la apa tindakan bos cik penna tu..cik penna kene pikir +ve..mcm mana kuat pun halangannye, klu dah kat situ gak rezeki kite tertulis, sape2 pun tak leh halang..yang penting, senyum sokmo k..

Atie.Rashid said...

bos..bos....nape la emo bebeno

jgn di layan bos tu..hehehehhee

Bro Framestone said...

sama la dgn bro..semalam join interview jugak..

Fateen SM said...

betul apa yg abah sue ckp tu.. ignore je org camtu, janji keje kita beres..

SRISUFI said...

Salam sue yang dirindu


Adalah menjadi kerugian sang bos melepaskan pekerja yang BEST macam kamu sue...hahahha

kelakar pun ada..


apa khabar kawan kita Ujie ek???