CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Thursday, April 2, 2009

Jogging..~

Hye korunk..;)
Gud Morning!
hehehe..

waa..
agak nye pasti hujan lebat kot ari nih..
sebab pe ek..
dalam sejarah nih..
pagi nih Cik Penna berjogging!
hahaha

adehh haa..
hazab nak abiskan 5 pusingan!
keluar le sume peluh..
hihihi

harap-harap
aktiviti sehat nih (chewaahhhhhhh..) berkekalan le hendaknye!
hahahaha

yang pastinye, kaki ku sakitttttt...

15 Meninggalkan Jejak:

~fara~ said...

wah...bagus tu jogging kan utk kesihatan..fara pun nak berjogging tapi xkesampaian lagi.jadual masa pdt sgt.huhuhu

Pu3 said...

Good Mowning!
wahh!
berjogging!
chayok2!

amalkan gaya hidup sehat.
(macam cik penna)
hehehe
=D

eya said...

bgs2,5 round tuh. kalo akk seround lom tntu abeh. setgh pon da cungap2

Mamamanja said...

pelan2 ler... baru nak mula xyah ler sampai 5 pusingan...

™سريسوفي said...

pas jogging meh makan kat rumah sri pulak.

meh lah meh lah

poyaty said...

yaty hanya berazam

tak masih belum sempat berjogging

azam je la yang senang

hikhik

nURmALa mAZLan said...

rajin nyer berjogging
saya ni pemalas tau x

yong ibu chem said...

kau tak kerja ka tadi chu??

cIk pEnNa said...

wei yong..
aku kije le..
kije kul 9 daa..
jogging kul 7..okem aje..
kalu x time tuh aku sambung tidoooo..
dr tido baek jogging!
chewaaaaaaahh..
poyooooo..
hihihih

;)

sy@iina said...

wah..bestnye joging..lame xjoging. tp tiap2 ari naik turun tangge kat skola pun da ok la kot??exercise gak kan?? =P

Cik duRra said...

bagus3...
hidup sihat tanpa dadah..
ha3..
semoga cik pena mantain...........

Nik Nurehan said...

ewahhh ewahh!!!
bjoggig dgn sapa tus ;)
x candid picture sbg bukti ka.
haahaha

cIk pEnNa said...

hahaha
an kamu ngak percaya ye?
okem..pagi sok akan ku snap gambo untuk tatapan kamu!
wakakakakaka

;)

a.b geldofg said...

sabar.....

cIk JanNah said...

wah bgus dan rjin sgguH~
nak diet ker ape nie cik penna??