CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Tuesday, April 7, 2009

Mangga..~

Hye korunk...;)
tadi balik aje dr kije..
nengok udah ada sebakul mangga!
Abah dok kait nye tadi..
katanye mau bagi kat orang..
apa lagikk..
Cik Penna rembat le sket tuk diperam bg sedapppppp lagikkk..
hehehe
dan,
nih dia hasil nye diperam semalam..
nyummm..nyummm..
cicah dgn kicap!
uihhhhh..
lazat!!


opss korunk..
depan umah nih mmg ada pokok pelam..
kalu korunk ngidam nak makan mangga
meh le datam umah!

24 Meninggalkan Jejak:

yong ibu chem said...

oitt tgglkan sket utk den oiii!

eya said...

uih..terliuq suda akk..siap telan air liur ni sue. udh rase kemasamannye

cIk pEnNa said...

Yong: jika mau..
apa lagikkkkk...sila la balik ye!
hahaha

cIk pEnNa said...

Kak Eya: shedappppppp kak..
nyummm..nyummm!!
;)

Nik Nurehan said...

besarnya bakul diaaa!! kekeke

cIk pEnNa said...

An: tuh bakul sayur g pasar..
hehehe
;)

P-QaH said...

aku gi umah ko tak dapat pelam pun??kehkehkeh

cintaKusayangMu said...

apesal tiba2 air liuq aku dok meleleh ni???masa ngndung aritu xdek la teringin..hehehe

ijechan said...

aaaaaa!! nakk!!!

MisZ PinKy said...

mak oi..

sdap nyeeeeeeeee!

mummy teha said...

cik penaa,cedapnyee!!
tingin ak kt riyadh neh!!
hahahah!!

SiTi said...

WeH..SEDaPnYeR...
dA TErAsA mAsaM2 maNiS nyEr
kAT tekAK aKu Ni..

cIk pEnNa said...

Pqah: meh..meh..nnt ko datam..aku bg sebakul!
hihihih

cIk pEnNa said...

Mummy Qis: hehehe..
shedappppp qis!
;)

cIk pEnNa said...

Ijechan: nak ek..meh datam sini..
gerenti bagi nye!
;)

cIk pEnNa said...

Misz Pinky: hihihi
tidak dinafikan..
hehehe

cIk pEnNa said...

Mummy Teha: mak aii..jauh nye!
hehehe

cIk pEnNa said...

Siti: ko balik rombau..
singgah le senawang jap!
amik sket..tuk baby lam pewot tuh!
hihihi
;)

ctm-cak'on said...

sila pos laju kat aku ye cik penna, aku sgt le ngidam ini buah, stok aku udah masak2 semenye, ekekekek...oit, seyes ni taw ;)

cIk pEnNa said...

Yam: meh le datang umah aku..
pos kang rosakkkkk buah..
hehehe
meh..meh..
aku menanti dengan penuh berbesar hati gitu..
hahaha
;)

Mamamanja said...

terliur dibuatnya..

virusatu said...

adoi..cedapnye..meleleh air tekak aku ni cik penna oi..mai la post mangga tu kat kota damansara ni..kat sini tak leh tanam pokok mangga..wuuuaaaaaaa

cIk JanNah said...

ya ampun cik penna!!
tgk pix 2 da wat cik jannah terliur.
adoyai..
mngidam lak nieh~

huaaa
kamo jaat!!
hik3

ctm-cak'on said...

oit, jauhnye nk g umah ko...lau dekat dgn umah adik aku ni sure aku dh g smata2 nk kutip mangga tu taw! :(