CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Thursday, April 16, 2009

Down..~

Aduh..
rasa down sangat dengan kije sekarang!

ermm..
Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan..
tapi,
Dia memberi apa yang kita perlukan..
kadang kita sedih, kecewa,terluka..
tetapi,
jauh diatas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita...

mungkin,
berkerja di sini..
bukan la yang aku harapkan..
tapi,
nih la yang aku perlukan!

Chenta kata,
aku x boleh putus asa..
harus percaya pasti ada yang terbaik untuk aku!

aku tau..masa sudah semakin singkat..aku harus redha atas apa aje yg bakal terjadi selepas ini..

9 Meninggalkan Jejak:

ijechan said...

harapkan? perlukan? hm.. dua yang berbeza.

saba ye. insyaAllah nanti mungkin ada keje yang diharapkan~ =D

cIk pEnNa said...

ermm..
harus bersaba jua kan..
positive!
;)

cintaKusayangMu said...

sbr bebyk ye....
ko kena kuat ..aku pn kena kuat..kita same2 jd kuat...superwoman boleh...

yong ibu chem said...

awat la achu ni..tak habis2 problem keja..tgk ibu ticha, walau berbakul2 problem..hati tetap senang!

:)

virusatu said...

cik penna..jgn mengalah..betul apa yang cik penna ckp tu..so, ko jgn tension2..kuatkan semangat..klu ko tension senang je org nak tindas ko..so, jgn tension k yunk..

~FARA~ said...

SABARLA CIK PENNA,SAMA JUGA MCM FARA NI.BILA PIKIR PASAL KERJA STRESS MANJANG JER..MUNGKIN BTUL ALLAH MENGATUR YANG LEBIH BAIK UTK KITA SLPS NI..INSYAALLAH..:D

~Eila @ Along~ said...

betulla...ape yg kita harapkan datang dr ape yg kite perlu kan...huhu..byk makna ni..neway..sabar yg penting ..think positif tu bagus..

eya said...

sue,akk da private blog akk..
nnt send emel sue ke eyya125@gmail.com ye.. dadaaa

asyima binti dollah said...

salam akhir..

terima kasih=)