CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Sunday, April 19, 2009

Penang Street..~


Hye korunk..;)
ermm..petang tadi pas Asar..
Mama ajak le g ke Penang Street..dok pekena cendol nye!
apa lagik..
pas aje Abah balik dr mesjid..
berdesup 3 beranak nih ke Penang Street..
Nak melepaskan hajat Mama kekdahnye!
hihih..

acap kali sangat Mama dok kabo kat anak dia..
yang dia nak sangat makan cendol kat sini..
heheh


Khas untuk si Ujie..
haa..bile lagik harus kite lepak disini lagik??
hehehe
nak balik ke kampung tuh..
jgn le shegan-shegan calling Cik Penna ye..
leh lepak sama-sama lagik!
call aje..3 minit teruss sampai!
ate,dah dekat dgn umah!
hehehe


haa..nih dia cendol nye!
kali nih kami order 1 Cendol & 1 Ais Kacang aje..
nih pun dah terlalu banyak dahh..
kacang nye yang manyak tuh sggh menggoda kan?
hihihihi

atas sebab datang sini nak pekena cendol gamaknye..
jadinye,
idok le order makanan yg berat-berat..
yang nih aje le..



sorry la ek..gambo kami 3 beranak..
idok le di snap!
heheheh..
asyik benor nak makan nye..!
lagipun,
tuan umah malas le nak glamer kan sangat diri nye!
hahahaha
;)

21 Meninggalkan Jejak:

Nik Nurehan said...

adoii.dh la bukak page sue pepagik. nampak plak mkanan yang sedap2. adeshhh!! telan air liur la jawabnhya.. keke..

* ingat kan ke penang td. haha

mama tisya said...

sedap je tgk cendol ngan aiskrim tu..kt mn penang street ni??

cintaKusayangMu said...

amboi..kemain lg ko ye...sedap tul...siap ade es kelem lg...wat aku terliuq je...

cIk pEnNa said...

An:nyummyy...shedapppp...
opss...lap sket air liur tuh an!
wakakaka

kalu ke pennag semata-mata nak pekena cendol..mmg dasat!!
hahaha

cIk pEnNa said...

Kak Erryn: penang street nih dekat aje dgn umah sy..
kat senawang!
meh le ke sini..
;)

cIk pEnNa said...

Mummy Qis: mmg shedpa qis..
tapikan,
hanya nih aje menu nye yang aku rasa shedapp...
yang len tuh..mcm biasa aje..
hihihi
;)

poyaty said...

huwaaaa

beshnya

penang street kat shah alam da tutup

hahaha

cIk pEnNa said...

Yaty:kat sini pun..dulu idok le ramai yg datam!
hehehe
datam pun sebab mau pekena cendol aje..
yg len..biasa-biasa aje..
hehehe
;)

cIk JanNah said...

wah2..
menaik nafsu mkn tol la cik penna nie!!

haha
btw kat mane penang street nieh?

MisZ PinKy said...

mak oi..

menarek nyeee eskrim tsebot..

isyyyy..

nakkkkkkk!

™سوفي said...

Sue telah memperdayakan Sri nak makan cendol.

sedapnya...

~huda mana eh?

Mamamanja said...

ais kacang nampak cam best

ujie said...

he3...ujie rindu kat cendol penang street...cendol kat sini x best...

tunggu ujie di senawang ek..

sue..nak alamat rumah...plsss...nak poskan sesuatu..

cIk pEnNa said...

Cik Jannah:naik nafsu makan x pe!opssss...
hihih

penang street nih kat n9!
;)

cIk pEnNa said...

Misz Pinky: mau jugak ye..meh le sini!
kui kui kui..
;)

cIk pEnNa said...

Sri:ermm Huda??
huda mana lak nih sri..
ermm...

cIk pEnNa said...

MamaManja: mmg besh kak..
tp terlalu banyak..
tak termakan pun iye gak!
;)

cIk pEnNa said...

UJie:udah bg alamat nye..
sue setia menunggu abg posmen!
hihih
;)

apakah ia????
^_^

.ArianiAizat. said...

yumm..yummy..!

adeh cik penna wat nani lapa lah ;)

vrooomms~g cari makanan!!

ije said...

adehh. cendol tu nampak best!!!

Eita said...

amboiii sedapnya popia dia..
mengiurkan lah hehhee :)

cik penna salam windu la :)