CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Sunday, April 5, 2009

Entry Hari Minggu~

Hye korunk..;)
amacam hujung minggu?okem??
heheh
as usually kije la kan..
so perjalanan nye mcm org kije di hari minggu..
punya la lambat masa tuh berjalan!
produktiviti kurang sedikit!
hihihi

malam tadi dok le nengok AF..
adehh haa..
apsal le si Zizi tuh leh terkuar lak??
salah kan aje mereka yang tidak mengundi!
hehehe
mmg ingat kan dia antara yang akan masuk final..
tp rupanye..
andaian ku salah belaka!
adakah sidi akan masuk final??
ohh tidakkkkkkk..!!!

ohh ye..
sambil nengok konsert tuh..
mulut ngak berhenti ngunyah!
semalam potong buah epal hijo & merah..
cicah dgn kicap..
mak aiii..
kalu ada mangga lagik sodapp!
apo lagik..
kait la kan manggo dopan umah tuh!
tapi sayangnye..
Cik Penna agak malas untuk mengait nye!
jadinye,
cicah aje dengan epal aje le!


opss...ada yang bertanya le pasal size tudung yang Cik Penna pakai nih..
buat yang berkenaan..
Cik Penna pakai lycra size M untuk DeZahra..
kalu Ariani pulak..
M jugak yang size nye untuk Tiara Ariani...
actually,
untuk DeZahra nih..
agak susah le nak bajet size apa yg kite leh pakai..
sebab,
ari tuh try lyrca size M warna light purple..tapi mak aii..ketat le sket!
bila try lyrca size M jugak tapi warna purple yg gelap sket..okem aje!
tapi,
ada baik nye beli aje yg beso sket..
dari beli yg kecik..
tapi, ngak muat!
lagi haru kan..
rege nye dah bape dah..
harus le pilih dengan bijak!
hehehe
(lagi senang rasanye tanya aje ada dealer yg jual tudung nih..kalu kamu beli online ye..)

yang nih lak..
gabungan Tudung Ariani + Tudung CT..
hehehe..
layannnn...


Selamat berkerja untuk suma warga kije..
buat yang masih bergelar student..
selamat bermula class untuk blaja!
Cik Penna harus ceria sok untuk berkerja..
cayokk'...cayokk'...!!

12 Meninggalkan Jejak:

Fuzzy Rizal Aris said...

Epal cicah ngan kicap? wah, klasiknye...!!!
kalau cicah ngan kuah rojak, lg kecur liur...terinspired pulak nak buat snek untuk malam ni...TX!!!

Pu3 said...

sodapnye menyicah di hujung minggu.
nyam nyam nyam!
=D

cIk pEnNa said...

Fuzzy: uihh...mmg shedappp..sangat shedapp!
;)

cIk pEnNa said...

Pu3: nyam..nyamm..nak join mai le..
tapi, epal nye udah x de..
jgn riso..
sepokok buah mangga depan umahh..
mai..mai..mai!
hehehe

poyaty said...

awak...

tudung ct beli mana?

kite dah lama cari. tp xdela sempat cari sgt pon

gtaula kite mana nak cari..

huhuhu

joegrimjow said...

da lame xmakan cam 2...

cIk pEnNa said...

Yati: beli kat kajang..kedai ne ntah!
heheh x tau le..
nnt sy tanya kakak sy ek..
;)

cIk pEnNa said...

Joe: dah lama ek x makan cam ni?
nnt balik mesia..
makan le camni balik!
mesti beshhhh..
;)

Nik Nurehan said...

kamu makin bgaya la cik sue :)

ctm-cak'on said...

oit, dapnye epal cicah kicap tue, itew le makanan aku skang wei, tp aku kenkadang jek cicah dgn kicap bile stok kuah rojak abis n smentara nk tggu stok baru, ekekeke...

aceh, mkin byk le koleksi tudung ko ek cik penna, cantik2x!

**jom undi zizi kasik masuk semula, hehehe...

cIk pEnNa said...

An: aishhh..malu nye!
shegannnnnnnn..
hihihi
;)

cIk pEnNa said...

Yam: shedap kan?
tuh le..kalu ada kuah rojakkkk..
pasti lagik shedapppp!
hihih