CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Tuesday, March 31, 2009

Jom mamam!!~

Hye korunk..;)
hahahaha..
korunk x faham ek entry sebelum nih?
huahaha..
okem tuh = OK!
hihih
penyalahgunaan bahasa!
hahahah
so, bile "okem-okem aje" tuh sama le dengan " ok-ok aje"!
;)

ari nih kat office makan aje..
lunch tadi dapat JCO!
uihhhh..sedap nye!
lazattt..
x sanggup mau makan ok!
pas tuh,
ada lak Domino's Pizza!
layannnnnn..
hihihi


nih dia JCO nye..
kat sini ada Big Apple aje..
adehhhh..
menarik sggh kelihatan donut nih!


Pizza nih ada manyak lagik..tapi sempat snap gambo nih aje le..


korunk,
nak tanya pendapat sket..
nih ada kain nih..
ciffon tau kain nye..
lembut aje..
kaler biru cair..
cantim aje nengok nye!
korunk rasa..lawa x baju nih?
kalu nak try wat jubah moden okem x??

ke..korunk x leh nak nampak..sebab gambo nye kecik benor??hahahaha
aipp..buat apa Cik Penna mencari kain ciffon kaler biru..
apakahhh?????

11 Meninggalkan Jejak:

~Eila @ Along~ said...

huh?? takleh makan..cuci2 mata je la....huhuhuhu..bila nak abis pantang niiii

cIk pEnNa said...

hehehe
cian eila..
x pe..
sy leh tlg makankan!
hihih

selamat berpantang ye!
;)

SiTi said...

rSa JcO Ni SmA CAm Big AppLe GaK kE sUe..?

KaIn Tu X nMpAk SgT LaAa...

eya said...

bgs da tu nk wat jubah sue..cntk

ainayin said...

wah..sudah tiba masa yang di nanti2kan..tak sabar nak tunggu entry jubah siap...ehem2..ish..rase nak batuk kuat2 la plak..hehehehehe

datai said...

jeng..jeng..jeng...apakah sudah sampai harinya???
kahhh....
aduhai pizza...kamu ni..aku dah lah tgk peknen ni..kang mengidam kang..kahhh....-lyana-

™سريسوفي said...

Sue,
kamu ini sudah buat tuan hamba terasa nak makan donut lak.

Mari jawab kuiz mak mertua di blog sri meh.

Pu3 said...

ahaaa
untuk apa tu cik penna?
mau wat baju kawen kh?
hehehe

i like blue..


nyam3.. sodapnya... nk satu!

Precious said...

Donut saya tak gemar tp pizza tuh yummy yum yum ... mintak sikit!

~fara~ said...

ayooo..buat meleleg ayaq liur je cik penna ni la.sedapnya pizza n donut tuh.huhuhu

Nik Nurehan said...

uuwaaaaaaaaa! deki.
nk mkn big apple gak..

:( lambat nyer kerie nk balik sini. nk pekena donut jgk :(