CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Monday, March 9, 2009

Si Tudung Bawal~

Hye korunk..;)
ermm..agak lama Cik Penna ngak memakai tudung bawal!
selalu nye..di suatu zaman dahulu..
tudung bawal nih la tudung yg selalu disarung..
tp sejak mengenali tudung Ariani,Hajaba,DeZahra nih...
Cik Penna dah melupakan tudung bawal!

so,
untuk menunjukkan bahawa diri nih masih lagik mengingati jasa si tudung bawal..
last week g kije..Cik Penna memakai tudung bawal ok!
hahahah..

tp..
adehhhhh...
amik masa yg terlalu lama untuk bersiap..
ada aje yg x kena..
kejap pin ke kanan..
kejap pin ke kiri..
kejap pin ke kepala..
hohoho..
sudah nye..
nih la jadi nye!
**psstttt..AF 7 sudah kembali!siapa kah pelajar favourite korunk??

11 Meninggalkan Jejak:

♥.misz luna.™ said...

alala ayu nye die...


comel..
tudung bawal sweet ngn akak

cIk pEnNa said...

Luna~sweet ye..
aishhh..udah pasan dah akak luna nih!
hahahah
;)

Monkey D Luffy said...

oho... mcm tu ker tudung bawal

s.y.a.r.q said...

hehehehe...

saye x brani nak kene kan tudung ekin.. sebabnye pernah try pakai..

tapi mcm x seswai jek ngn muke saye..
tgk org lain pakai lawa jek..

Jadi..saye tetap setia ngan tudung bawal.. :D

P-QaH said...

alahai tomeinyeeee
tudung bawal tu..hahahaha
tomei tomei tomei(versi upin ipin)
huhu

nURmALa mAZLan said...

kita baru beli tudung bawal jugak.. tp x reti nak pakai..haha~~

ainayin said...

cik penna..aku suke tgk ko pakai tudung ariani la..hehehehe..cunggg...

~ turquoise ~ said...

lagik cute pkai tdung bwal..
very the sweet..hehe

an.wardrobe said...

haa. an lebeh suka memakai tudung bwal ini ;) keke..
lagi nampak chomel kut! keke

cIk JanNah said...

comel la 2 sis...
tp pkai tdg ekin 2 lg sng kan??
hikss

♥♥ Miss NuHa ♥♥ said...

nape nampak cam tembam je pipinya ni