CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Sunday, March 22, 2009

makan aje..~

Hye korunk..;)
adehhh..
Cik Penna sekarang udah mengalami krisis makan laa!
selera nih ntah mengapa..
asyik nak aje makan!
ohhhh no..!!
badan sudah semakin bulatttttt!!
pipi udah semakin tembam!
nnt Chenta terkijut nengok buah hatinye temok semacam aje..
hahahaha

harus mengawal selera makan ok!
harus Cik Penna..!!
nyesal dikemudian hari tiada la guna..

diet yg dulu harus dipraktikkan selalu!
bukan lagik angan-angan tahi ayam ok,Cik Penna..!!
jgn mudah tergoda dengan makanan yg sedappppppp..!!

12 Meninggalkan Jejak:

SRISUFI said...

Aiiiyakkk,

sri dah mengalami masalah kenaikan berat badan secara mendadak semenjak berjaga malam ni. Asyik lapor je keje tengah2 malam. Nah amik 3 kg naik.

Adoi, jom esok naik basikal.

ujie said...

he3..

elok la tu asik nk mkn je..kang da x boleh nak mkn lagi la susah he3..

kita serupa la cik penna , sri..asik lapo jer..n badan pon da naik mcm kuih apam hehehe..

cintaKusayangMu said...

truskn perjuangnmu sahabatku

s.y.a.r.q said...

cik penna membulat ok lagik..nmpk kuwus lagik..

saye nie lagik2 lah mok mok mok...

adehh...ngh cube krgkan makan nasi

an.wardrobe said...

suee oo sue..
td kan an g mekdi tau...
mengidam mek flury orea oke..
sedapp suee..
suee x mo beli ker..
best wooo!! cepat!!

sy@iina said...

aiiyakk...jom diet sesame..hehe

AiE bAhRi said...

hehehe..cik penna kuat makan..nnti gemok!

Miss Nazla said...

cik penna!

naz pun mengalami benda yg sama sejak praktikal ni

maklum la opis sejuk. asyik rasa lapar je. mulut ni nak ngunyah je. kalo ngunyah lite2 takpe. ni biskut, kek, meggi sume naz balun

makin membesar sebagai johan ok

manje said...

salam ziarah

makan semasa sihat... tapi kot da sakit tak selera dah nak makan2 lagi...

ainayin said...

hahhahaa..aku sokong itu diet angan2 tahi ayam..sama ngan aku..skang ni kite supe cik penna oi..aku ni skang kene kontrol makan..kang terkejut ko tgk aku atas pelamin nnti..hahahaha

apei said...

makan selagi boleh makan..

cIk JanNah said...

hikss
same la kita cik penna
tp kan;
x pe sbb cik penna da ade kekasih ati
so msti dia leh trma cik penna seadanya kan??
lau yg single like me?
kne pkir diet nieh~
ahahaha