CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Monday, March 30, 2009

Okem-okem aje..~

Hye korunk..;)
ermm...
Cik Penna sangat letih!
Boss wat "peraturan baru" lak sekarang nih..
adehhh..

okem le..
x leh membangkang kan..
sebab,
dia kan Boss!

jadinye,
sebagai seorang kulikutif yg berdedikasi..
harus la,
Redha aje..!

ohhhh..
sok morning briefing gerenti kena highlight nih..
org len BM sume okem aje..
payah laa..
kalu dapat Lady Boss nih!

ohh..Sabtu ari tuh..
Cik Penna g exam KPLI!
huahahaha..
okem la soalan nye..
ada rezeki ada le..!

aishh..agak konfius dengan Management!time srang nih leh lak dorang letak capping untuk free moving cost (FMC)..srang nih our bank bagi FMC 1.5% aje..selebihnye customer kena topup!adehhh..camne nak wat bisness nih???

6 Meninggalkan Jejak:

yong ibu chem said...

apo kau cakap ni achu?? den tak paham ..

hahahahhaaa

poyaty said...

nak jd cikgu juga? bagus-bagus

join the club. hehe

sy@iina said...

okem tu ape sue?

SRISUFI said...

hehehe, semyum baca komen tu.
Bahasa mu ni memang sedikit unik Sue.

okem-okem. cayalah sue

Mamamanja said...

macam kawan akak..
suka tulis okem.. cantim...

anda di tag :)

ratu78 said...

hehehehe....OKEM....best sebut OKEM ni...kak ratu faham hehehehe