CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Sunday, March 15, 2009

Chenta~Bola~Kedai Mamak~

Hye korunk..;)
errmm..Lelaki~Bola~Kedai Mamak~
3 perkara yg berkaitan dengan lelaki..
termasuk Chenta Cik Penna..

x berapa nak faham..
Chenta boleh dok berborak dgn kawan-kawan dia sepanjang malam..
hari-hari jumpa gan kwn-kwn dia..(sebab nye 1 tempat kije..)
boleh katakan..tiap-tiap malam la..(kalu dia kije shift siang aje le..)
ada jugak tanya..
apalah yg diborakkan..
ye la..
siang nye jumpa..
malam nye leh lak borak-borak lagik..
peliknye,
ada aje topic nye!

kalu nengok bola pun sama..
boleh aje g kedai mamak..
nengok bola sambil pekena teh tarik mamak!
hahahah
adehhh..

ohh ya..
Chenta juga merupakan seorang fanatik memancing ok!
kdg2 balik dr kije malam pun..(tanpa cover balik tido tuhhh..)
terus berdesup g cari ikan..
hehehe

tp,
bagus jugak untuk Chenta..
sebab,
bile dia dgn Cik Penna..
dia x dapat tuh suma..
sebabnye,
Cik Penna x minat langsung dgn bola..
Cik Penna amat sensitif kalu makan kat luar..gerai yg ada kucinggggg..
pasti nnt Chenta akan malu gile..sebab buah ati nye akan menjerit bile kucing datang nyingah..

ada TAPI lagik ok,
nanti..udah berkawen..
Chenta x boleh le nak kuar malam lagik ok..
hehehe

psst:masa Chenta dok umah sewa yg dulu..dia amat jarang kuar..makan pun kat umah..tp,bila dah pindah umah sewa..jumpa lak yg 1 kepala..ada aje aktivitinye..

15 Meninggalkan Jejak:

s.y.a.r.q said...

hehehe..

cik penna.. laki mmg suke tgk bola walaupon dye x reti main bola.. :D

eh?/cik penna geli ngan kucing ye?? hehehe,,,jgn takot2.,..nnt lagi kucing tuh suke usik cik penna.. :-p

~~~~ said...

sue pn alergic kucing eh.t'igt lak kt cozmate,mimi.die pn cam sue.tgh syok2 mkn klo nmpk kucing je, leh die bhenti mkn.hehe.xpe sue,sue x kseorangan..:-)

ijechan said...

haha. entry amaran untuk incik chenta. pas kawin, xle kua mlm lagi~ =)

cIk JanNah said...

hikss
x pe bg can kat si dia b4 kawen.
nnti da kwen si dia x leh nak merewang mcm zaman bujang..
bg dia abs kan sisa2 bujang die puas2..
;)

cIk pEnNa said...

Syarq~mmg amat takot & geli pd kucinggggg..
jgn la dekati dakuuuuuu wahai kucingggg...
hihihi

cIk pEnNa said...

Hueda~oooo..ada ramai rupanye yg serupa dgn daku..
hahaha
;)

cIk pEnNa said...

ijechan~yup!
nih adalah amaran buat dirinya!
huahahahah

cIk pEnNa said...

Cik Jannah~hehehe
bagi can la nih kat dia..
pasni..x mau..x mau lagik ok!
hahahahahah

Nik Nurehan said...

hhaha.
kita sama. x suka akan kucing..
ee x suka! x suka! keke..
ala susah apa cik sue. dh takut nk g gerai. ajak aja g fast food. takpum g restoren ajer. keke.
pasti x de kucing2 :)
kawasan slamat gitu ....

SiTi said...

CiK pEnNa x sUKe KuCiNg rUpEnYeR YeR...

cIk pEnNa said...

Siti~mukan x suke..
x baik rasanye ek guna perkataan x suka..
cuma,
amat takot & geli pd kucingggg..
;)

♥.misz luna.™ said...

huhu...
kak sue takot kucen eh...?


mcm ni...
ms kak sue kawen nnt...
huda bg kucen nk?
huhu...


gurau je..
boleh kn?


btw...
akak thnx 4 ur advice...
luv u kak..

yong ibu chem said...

ha..dik, kau nak jadi queen controlka???

muahahahahhaaa

eya said...

kene bnyk sabo tu sue..[lps kawen la]...mcm2 dugaan.

ainayin said...

cik penna..kite same..tunang aku tue klu tgk bola memang tak pandang org lain dah..klu bumi bergegar pun memang dia tak lari la tgk bola..kdg2 geram je aku..tapi nak wat cmne kan..itu minat diorng..kite sbgai pendukung minatnye tak leh la nak memberontak..ikut kan ajer..hehehehe