CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Monday, February 14, 2011

Saya suka bila ada makan-makan !

Hye korunk :)
mak sebenar nya..tak berapa nak suka dengan pix kali nih..
bukan apa..
sebab nya..
aku x dapat menerima hakikat bahawasa nya aku sudah berisi!
iya..
berisi yang tidak ada "junior" nih didalam nye ye..
hanya..
lemak berkrim disukai encik asben !
wakakakkaka

aku nekad mau control makan !
huhu

tapi,
bile dapat makan free..
semangat itu berlalu begitu sahaja..
hahahahaha..

aku menggunakan alasan..
"iman mak x kuat,nok !"..
sebab tuh tidak mampu mengawal nafsu makan !
hahahaha

terima kasih daun keladi la ye pada officemate sbb belanja makan..
maklum laa..
dapat bonus !
hahahaha
bersedekah la sana sini..
hehehe..

venue seperti biasa laa..di cafe kami nih haa..mula-mula makan goreng pisang dulu..Pizza ngak sampai lagik.. hehehe

muka ceria saya si kanak-kanak riang ! hehehe


eh eh eh..kenapa muka saya ditutup ! adakah saya didalam rancangan terjah melodi?? hahahha..
gadis bertudung biru dengan tagline "bukan nama sebenar"! hahahha


pabila perut sudah kenyang..kami melintuk liuk.. hehehe

kami semua memang ngak segan silu bergumbira sana sini.. hehehe..
rasa nya..geng kami aje yg suke benor amik pix kat cafe nih haa.. hahaha
memang gile glamer wei.. hehehe


ok..nanti saya sambung lagik ye...
salam maulidur rasul ya buat semua kawan-kawan !

nota kaki kuku dan tangan: mak ada wat kek coklat strawberi untuk birthday my sis..tapi, maaf la ye ngak sempat mau amik pix laa.. huhu


1 Meninggalkan Jejak:

ibu_umairah said...

makan-makan memang besttt....hhehehehhh....