CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Friday, February 18, 2011

Pizza free delivery

Hye korunk :)
horeyyy !
Cik Penna sangat kagun dgn diri sendiri..
sebab..
berjaya buat sendiri pizza untuk bagi Hubby makan !
niat utama nya..
mau bagi beliau temok-temok dan tembam-tembam macam Cik Penna!
hahahahaha

ini adalah percubaan pertama seumur hidup Cik Penna.
lepas nih boleh cuba lagik..
dan lagik...

pizza cintaku hanya untukmu abe..
hehehe

topping pizza nih mak guna tomato puree,hot dog,daging kisar,bawang,blackpepper,oregano..
quality lix nih kurang ya amat memuaskan..so jd le seperti merah menyala seperti cili gitu..
harap maklum ye..

untuk recipe sila klik SINI

terima kasih daun keladi pada BFF's Dreamlovers..
dorang la adiahkan oven untuk adiah kawen..
ada nya oven nih..
rajin la konon nye mau wat macam-macam..
cuba jaya aje pun..

masa anak dara..
sumpah !
mak memang amat jarang ke dapur..
hahahahha
idok le kabo..
time dah berlaki nih..
hari-hari keje aku kat dapo aje..
cuma nya..
selalu la jugak sekarang nih aku bermesra gitu dengan periuk belangga bagai..
hehehe..

niat aku satu..
memang mau belajar masak nih..
so cara nye..
kena la selalu merajinkan diri ke dapo..
aku berniat memang mau hasil masakan serupa atau sebijik macam Mama !
hehehe..

Hubby yang tengah dok melantak hasil masakan isteri beliau..
tak sedap pun terpaksa la telan ye bang.. hehehehe

waaa...esok Cik Penna bercita-cita mau buat ban lembut osaka pulak..
mau bawa bekalan untuk Mama gitu..
doakan misi mak berjaya ye !
hehehe

2 Meninggalkan Jejak:

umie said...

chaiyok..chaiyok...hofefully berjaya...

cIk pEnNa said...

umie:hehehe..
alhamdullillah jadik..

hehehe