CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Sunday, February 27, 2011

Kami adalah couple yang bam bam bam !

Hye korunk.. :)
ish..ish..kami berdua makin bam bam laa..
mana la tak bam bam..kalau kerja nye asyik la makan !
hahahahha

adoi..problem betul!
boss mak kat office tuh..
x abis2 dok "berpesan"..
jaga badan..hahahaha

x faham ke..
bahawasanya,
saya memang di dalam zon senang hati gitu..
dan,
ini adalah petanda suami saya menjaga saya dengan penuh cemerlang,gemilang dan terbilang !
hahahahahah

aishhh..ngak bisa begini..
usaha untuk menguruskan badan harus la jitu !
yeahhhh...

tapi,
akhirnya..
angan-angan itu terbantut..
sebab nye..
kami berdua idok le kuat benor iman mau menahan nafsu makan..
uihh..jenuh oii !!

semalam kami melantak eskem Tutti Frutti lagik..
kali nih..
kami amik hak yang besau punyeee..
ehh jap..
ada satu lagik cup yg lebih besar!
kami amik cup yang x besar x kecik..
tapi,
amat jenuh mau makan !
hahahahah

mula-mula Hubby kabo..amik aje la 1 cup..share dua gitu...
ohh manis nya!
tapi,
sang isteri nye nih..
eksen benar!
mana mau share2 nih..
haa...amik ko!jenuh mau abiskan..
sekali rm20 aku kena untuk 1 cup nih aje..
hahahahhaha

yang nih Cik Penna yang punye..mak dengan oreo memang ngak bisa dipisahkan ye..hehehe

yang nih hak Hubby nye..Hubby kena rm20++..jenuh jugak mau abiskan!

pabila tamak haloba menguasai diri..gini le jadi nye..gile kembung pewot mau abiskan ! haahhaa

ramai gile orang..kire penuh la..masa nih tuan empunya kedai ada le..tapi, si pelakon tuh ngak ada...mak ayah dia aje.. hehehe..

ok korang..
siap sedia la ye untuk aksi-aksi terlampau dan syok sendiri selepas nih..
hahahahha..

mak rasa mak pakai tudung gini mak nampak cam "kurus" sket muka..
hahahaha..gile perasan !

punya la asyik nak bergambar..sampai cair eskem nih..hehehe

mak berani buat pengakuan nih..
baju yang mak pakai nih..
yang benor nye adalah hak milik Hubby mak..
hahahhahha
beliau udah ngak muat gitu..
bile beliau pakai..
fuyooooooooo!!gile mantap badan dia..
hahahahaha
ermm..makna nye..
beliau udah temok!
dan,Cik Penna pun udah temok jua !
arghhhhh...tidak.. !!
huhu

mithali kan Hubby kite..baca doa gitu..hahahha
nih adalah aksi spontan ye..
sebelum nak amik pix nih..mak kabo kat dia..
"bang..kite nak amik gambar nih.."..
tertiba..beliau wat aksi tangan begini..mak snap aje !
heheheh

tekun sungguh baca majalah free nih..hehhe..
kat sini le ada nampak iklan Motor Kawasaki..RM1500 udah leh bawa kuar..
hahhaha...
pas makan eskem Hubby terus ajak g tengok!
mak ikut dengan ngak ada perasaan..
so, ngak amik sebarang pix ye..

Ya Allah..tembam nye laki aku ! hahahaha

sorang muka makin lebar..sorang dagu makin berlapis-lapis..dagu Cik Penna seperti udah kek lapis aje lapisan nye tuh kan.. hahhaha

mak x kesah la muka beliau makin lebar ke apa..kasih sayang mak tetap sama seperti dulu yang..hehehehe
pas nih kite start kan seisi berdiet kite ye yang..

petang tadi kami melepaskan hajat berkaroake lagik..
kali nih layan lagu Search, Wings & Ella gitu..
hahahaha
kata mau g nonton konsert Wings..
so,kena la wat persiapan gitu..
hahahaha

sebelum panjat naik umah tadi...
sempat le snap pix kat kolam nih haa..
uihh..sentiasa penuh dengan orang..
bila la gamak nye Cik Penna dapat terjun ke dalam ini kolam ye?
hehehe

kolam renang kat rumah kami nih ha..ari tuh mandi dengan Chempaka kat tempat kanak-kanak nih aje le..skali tuh aje pun !idok le mandi mana pun..gitu-gitu aje..
hehehe

eh eh..cuba korang tengok kat kolam hak yang kanak-kanak tuh..
budak tuh macam ala-ala lemas gitu ehh..
ke beliau sedang berenang acara anak-anak? hahahaha
jujurnya, Cik Penna ngak bisa berenang nye !

waaa..Cik Penna sangat excited !
Hubby ajak balik kampung Somban minggu nih..
arghh..rindu gilak dengan Mama + Abah !

6 Meninggalkan Jejak:

farahfatihah said...

wahhh ais krim!!!!! sedapnyaaa..alolo comey korang nih! sweet

Anonymous said...

ko blk semban malam yek.siangnye ngonjeng ngan kami.bisa ngakk?
-pqacun-

aTy _faRed~ said...

sedapnyer ais krim..!! sekarang kene pantang sebab batuk teruk... tapi siyes..tengok ais krim u tu..rase tak tertahan2 nak makan ais krim...:)

cIk pEnNa said...

aty:meh laa makan eskem nih..
shedap benor nih..
hahahah

aDieyZa said...

sedapnya aiskrim tu.. zana xpernah lagi cuba.. dgr kata dah bukak cawangan kat bangi.. nanti nak cuba jugaklah..

cIk pEnNa said...

haah mmg dah bukak kat bangi..kat seri bangi tuh..

try la..sedap !