CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Thursday, February 3, 2011

Musim Hujan Layan Ice

Hye korunk :)
sekarang nih asyik aje la hujan kan..
syukur alhamdulillah..
semalam dan hari nih..
cuaca nye alhamdullilah..
terik gitu..
basuh baju pun..
dapat le kering!

Sabtu lepas..
pas kenduri..kami berdua ke Bangi..
niat di hati..
mau layan makan-makan ice di Ice Room..


ohh..sedap jua!
kira nye..
boleh la layan gitu..
sejuk-sejuk pun..
kami berdua layan aje..

x pe..
nanti kat rumah leh wat acara pemanasan!
opsss...
wakakkakakakak!!

baru aje kami meletakkan bontot..saya sudah paksa Hubby mengambil pix! beliau redha hendak nye!

snow ice mix fruit for me

snow ice blueberry for him

aku yg begitu teruja mau menerkam ice itu! hahaha


jemput makan ye korang..nyummy!nyummy!

hubby yang dipaksa rela bergambar! hehehe..

ok..nih pertama kali kami makan Ice Room nih..
menu lain tak cuba lagik..
hanya layan Ice aje..
nampak seperti sedap aje menu lain tuh..
nak cuba ari tuh..
tapi,
perut masih kenyang lagi..
ye la..
baru balik dari kenduri kawen!
mau nye pewot x kenyang..
hehehe..

ok korang..
nanti saya update lagi ye!


4 Meninggalkan Jejak:

Me'aH said...

wow... bes nya...ri2 g mkn x sempt nk amek pix... owh...jeles2!!
ea pena mkan ice cream kt ice room nilai.. sedap jgak...
kakak ea order mushroom soup... sdap sgt...
mama plak order makaroni. pon sdap jgak!

Poyaty said...

alaaa, nk juga rase. kat s.alam bila nk buka tu

bahagianya awk da kawen. hepi je muka ye. hehe

cIk pEnNa said...

Me'aH: tuh la..nnt kami mau cuba menu lain pulak...
:)

cIk pEnNa said...

Yaty:x tau le bile bukak.. hehehe
alaa..nnt awk dah kawen..merasai jugak kebahgiaan nih..
chewaaaaaaaaaaahhh..
hahahaha

:)