CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Sunday, February 6, 2011

Bila budak terlebih manja sakit !

Hye korunk :)
tuan rumah telah diuji dengan mendapat bisul di betis ku ini..
arghh..sakit nye tidak terperi!
malam tadi..
secara tiba-tiba kaki dan tangan bengkak..
dan,
sehingga kini,
kaki masih lagik bengkak..
walaupun, bisul udah surut..

kaki mak udah seperti orang ngandung tunggu hari mau bersalin aje nih..
mak tetap redha..
walaupun,
rasa sedih bile melihat kaki nih bengkak..

rasa insaf!
aku bayangkan..
kalau aku gemuk ke apa..
kaki aku akan gemuk seperti ini!
ohh tidak...

malam tadi..
sepanjang malam aku x leh tido..
nages aje kerja nye..
risau kaki jadi cacat hendak nye!
iye..
aku sedar..
Hubby pening kepala malam tadi..
huhu

sepanjang sakit nih..
Hubby le yang menjaga..
masak, kemas rumah, bagi makan ubat dan sebagainye..
(aishh..ghope nye macam udah tahap kronik aje ye..hahaha)
semua dia yg uruskan!
ohh..i luv you very strong laaa abang!
hehehe..

ubat-ubatan yang harus dimakan..

masa aku taip entry nih..
kaki masih gagah dengan bengkak nye!

2 Meninggalkan Jejak:

s.y.a.r.q said...

kesiannye..tkpe cik penna.rajin makan ubat ye..semoga kaki cik penna cepat sembuh :)

cIk pEnNa said...

syarq: heheh..terlebih rajin nih ha makan ubat nye..
hehehe

:)