CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Thursday, June 25, 2009

Malu Tapi Mahu..~

Hye korunk..;)
opsss nape ye?
ari tuh ms berjumpe dengan Chenta..
ngak boleh bertentang mata dengan si dia..
maluuuuuuu...
tidak keruan jadi nye..
nape ye?

hahahahah..
macam baru pertama kali jumpe lak kan?
padahal udah 6 tahun dok ngadap muka dia..
hihih

10 Meninggalkan Jejak:

s.y.a.r.q said...

hikssssssssssss...
bestnyer cik penna mcm tuh...

mcm fresh2 lagi bercinta gitu.. :P

hiksss...mesti dup dap2 kan cik penna??? ohohoo

~a Y i e N~ said...

itu la cinta nama nya...
arap nnt pas kawen pon mcm tu gak kan...
bru la relationship tuh smpi ke akhir hayat!! wee~~

Mamamanja said...

kalo kawin anak dah nak sekolah dah :p

eya said...

tu nmnye gatai la..larikkkkkk

cIk pEnNa said...

Syarq:hahaha..
dup dap2 la sgt syarq..
heheh

;)

cIk pEnNa said...

Ayien:harap nye begitu la hendaknye..
^_^

cIk pEnNa said...

MM:wakakakak
tuh le..kalu le udah berkahwin..anak udah berderet la ye..

hihihi
;)

cIk pEnNa said...

Kak Eya:huahahahhahaha
oooo..lari ye..sy kejar nihhh..
jaga-jaga kak eya..
Cik Penna datang mengejar!

wakakkaka
;)

ujie said...

malu2 konon..geli ketiak ujie dengar huhu...

sue...cinta x akan berubah kerna cinta sue tu cinta yg sejati...lama atau tak kita mengenali ye tu x penting yg penting hati masing2...tetap sayang!!! ewahhh huhuhu...

ujie balik kampung esokkkkk....!!!!

cIk pEnNa said...

Ujie:geli tiak ye??
nnt sue suh abg misai tlg garukan..
hihihi

balik kampung?
jommmmmm dating2..
ada kopitiam yg besh kat senawang tau!
;)