CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Thursday, June 25, 2009

E-toyol.com

Hye korunk..;)
korunk..
korunk nengok x cite kat tb3 kul 4.30pm dan ulangannye pada kul 8.30pm kat tb9..?
huhu..
cite pasal si toyol..
hihihi
cite nye mmg le lawak..
tapi,
idok le seram sangat..
hehehe

tapi,
bukan nih yg Cik Penna nak citekan..
opss...tadi mama ada le bgtau..
ada satu taman perumahan dekat umah Cik Penna nih ada banyak kes duit hilang di dalam umah!
yg menceritakan pd abah adalah sedara kami jugak..
sebab umah dia pun terkena!
yang disyakinye adalah angkara toyol..
sbb,
duit yg dok simpan dlm peti pun boleh ilang!
tambahan pula..
dulu mmg penah terjadi kes toyol..
penduduk sana pun penah ternampak si toyol nih..
sampaikan tuan yg membela nye tuh pindah kuar dah dr umah nye..

tapi,
x tau la sejauh mana kebenarannye kan..
kadang-kala manusia normal pun boleh dikategorikan sbg "toyol" gak kan?


ermm..
sll sgt kot diputarkan lagu si toyol nih kat corong radio la..kat tb la..
mana la x si toyol menjelma kan?
yang pastinye,
jgn selubungi diri anda dengan misteriiiiiii....

6 Meninggalkan Jejak:

Nik Nurehan said...

keke. toyol ke? entah2 mnusia kut! keke.

cIk pEnNa said...

Nik:haaaaa tuh la..
hahahahha

ije said...

ije masuk hostel lepas sebulan cuti pun ada banyak dgr kes duit syiling hilang. hampir setiap bilik hilang tabung n duit syiling.

toyol kah? uhu

cIk pEnNa said...

Ije:hahahah..manusia seperti toyol maybe..

;)

s.y.a.r.q said...

wakakakakaka...
sokong cik penna.. toyol mesti melompat2 gembira sbb mcm ajak2 dye dtg la lagi..dtgla lgi..

MisZ PinKy said...

toyol?

huhuhu..

takottttttttt..