CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Saturday, October 3, 2009

Menghitung Hari..~


Hye korunk..;)
chewahhh..tajuk diatas nih!
menghitung hari ok..
wakakaka..

hmm..
rasa mcm baru semalam aje kena ngorat dengan Chenta..
huhu
rupa-rupanye..
udah 6 tahun adegan tuh berlaku..
x lama lagik..
langkah pertama akan menyusul..
lebih kurang dr seminggu aje..

susah senang slama nih dihadapi bersama..
di masa akan datang..
pasti dugaan nye lebih hebat..
doanye..
moga kami berdua akan terus tabah dan cekal dlm mengharungi dugaan sebenar 1 kehidupan..

perasaan berdebar tuh dah timbul dah..
macam-macam pale nih dok fikir..
adehh..
riso sggh!
harap-harap..
majlis nnt berjalan dgn lancar & sempurna seperti yang dirancang..
amin...


7 Meninggalkan Jejak:

MisZ PinKy said...

msti tdo pon cam lena jeee..

pastu dup dp dup dap jeee..

hihihi

.. faizuRa .. said...

ni mesti kes tdo xlena..
mkn xkenyang, mandi xbasah kan..hehe
ni br brtunang..
dh kawen nnt mesti xtdo langsung..hehe

insyaALLAH..perjlnan hidup korang bahagia ok..:-)

sHaRk~kEyRa said...

wah best nye cik penna....
da lepas step 1 da..hehe..
nak wish awal2 la..
congratulation.. :)

cintaKusayangMu said...

aah la sue..pejam celik dh tgl lg 6 ari..kjp je ms berlalu...

cIk pEnNa said...

Deanna:hahahahha..dup dap dup dap aje nih..
;)

cIk pEnNa said...

Fai:amin..=)

cIk pEnNa said...

Shark:thanks ye..
;)