CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Sunday, October 11, 2009

10.10.2009


Hye korunk..)
alhamdulillah..selesai sudah langkah pertama..
doakan yang terbaik untuk kami berdua ya..

18 Meninggalkan Jejak:

cintaKusayangMu said...

thniah sue..dh slmt bergelar tunangan org...smoga hubungn korg kekal wat selama2nye,,,insyaAllah..ko kawin aku dtg...tu pn klu ko sudi nk jemput aku..huhhuuh

cIk pEnNa said...

Qis:mesti datang tau nnt masa hari langsung nye tuh..
thanks ye qis..
;)

mama tisya said...

tahniah majlis dh selesai...smoga tabah menghadapi alam pertunangan...date tu same busday ngan my youngest sister

cIk pEnNa said...

Kak Erryn:thanks ye kak..
;)

CikYana(",) said...

tahniah deaR
da selamat bergelar tunangan
semoga bahagia selalu :)
alam pertunangan ni byk dugaan n cabaran
cikyana doakan cik penna dan pasangan dpt laluinya dgn baik

cikyana doakan perhubungan korang berkekalan hingga ke akhir hayat
insyaALLAH :)..doakan kebahagiaan cikyana gak yer

p/s: nk kawen nanti..jgn lpe jemput

cIk pEnNa said...

Cik Yana:thanks ye atas segala ucapan yang panjang tuh..
hehehehe..

insyaAllah kenduri nnt akan ku layangkan kad pada cik yana ye..

;)

.. faizuRa .. said...

tahniah ye cik sue..so, ni la bakal mak sedareku nnt ekk..heheh
semoga bahagia ok..
tahniah2!!:-)

** atie + farid + aisyah ** said...

sue....soryyyyy atie tak dpt dtg....atie keje...lgpun 10-10 tu anniversary company...so ade mkn2.....nnt kawin mesti atie mai tu pun kalau sue sudi nak jemput...hehehehe...

cantek nye sue...cpt2 upload gambar...selamat menjd tunangan org yg tersyg...semoga kekal hingga akhir hayat

~Eila @ Along~ said...

wah..cantik..tahniah cikpenna...

s.y.a.r.q said...

lawanye cik penaa... :)

anyway..congratz...

ctm-cak'on said...

tahniah sue,

sgt cantik kamu, x sbr nk tgk pic2 lain, upload le cepat...

sowi ek aku x dpt dtg, sedey sgt2 anak aku x sihat :(

MisZ PinKy said...

waaaaaaaaa...

tahniah2..

;p

Nurulhuda|Adlie said...

congratulation penna!

virusatu said...

sue..sori sgt2 tak dpt nak dtg..en suami kene keje..sungguh sedih tau..tp insyaAllah kenduri ko taun depan aku dtg k..tahniah sue...

queenlyana said...

uihhh, lama i tak singgah sini..
tau-tau je tuan punya blog dah bertunang..
tahniah awak..!

Semoga jodoh yang dipilih olehmu adalah yang terplih dari yang terbaik untukmu. Aminn.

Fateen said...

tahniah dikk!! sweet je sue.. dj jadi tunangan org skang nie yea.. nikmatilah alam pertunangan sepuas2nya sebelum diijabkabulkan plak..

SiTi said...

TaHnIaH sUe...SoWy LmBt WiSh...SemOgA hUbuNgAn Yg DiBiNa tEtAp UtUh SeLaManYa...

weh...Cpt laa UpLOAd GmbR lAiN

p/s :LeH bG No PoN k.ReeN x? AkU dAh HilaNg LaA

po+yaty said...

cik penna

tahniah...

semoga bahgia smpai kawen

lain muka awak taw