CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Saturday, October 10, 2009

Checklist ~ sticky mode

Hye korunk..;)
Selamat Hari Raya..
hmm..gambo raya akan menyusul kemudian ye..
hehehe..
tungguuu..

sekarang,
kite wat checklist untuk majlis 10hb nanti..

Theme colour : White Gold
Jumlah undangan : 100 pax
Tarikh hari petunangan : 10 October 2009

1) Tempat Bertunang: Puncak Saujana, Kajang

2) Baju Tunang: baju kurung moden kaler putih..

3) Gubahan Hantaran: Fresh flower..

4) Barang Hantaran:

(i) Sireh Junjung
(ii) Kain sepersalinan baju melayu + songket
(iii) Kek Lapis
(iv) Buah-buahan
(v) Sejadah
(vi) Perfume
(vii) Kasut
(viii) Coklat
(iv) Pot Pouri

5) Mini Katering: Katering aje..

6) Mini Pelamin: yang simple aje..yang ada bantal, vase & tabir belakang aje..

7) Make up: dah book hasil kerja kak reen..hanya serah diri aje pd dia..

harap nye, segalanye berjalan dengan lancar..

10 Meninggalkan Jejak:

Nash said...

Salam...
Ku doakan agar segala yg dirancang dapat dilangsungkan dgn lancar...
Semoga Allah SWT permudahkan urusan hamba-Nya ini (^_^)

~a Y i e N~ said...

insya allah semua nye akan berjalan dgn lancar...
TAHNIAH IN ADVANCE YEAH!! =)

♥miszluna™ said...

selamat bertunang in advance..

huhu

mama tisya said...

smoga majlis berjln lancar

** atie + farid + aisyah ** said...

ooo...dah siap sume nampak...hope majlis bejalan lancar...nak email ek..buleh..no prob

atiechumel@gmail.com

MisZ PinKy said...

waaaaaaaaaa..

samat bertunang yeee!

jgn lupe upload byk3 pics nnti..

;p

cintaKusayangMu said...

su..ko jmput aku dtg mjlis tunang ko ke mjlis kawin ye?aku konfius la..dh rmi sgt yg kawin n tunang..aku dh weng ni...hehe

ctm-cak'on said...

insyaAllah lau fil aku x halang aku balik awl ke kl aku konvoi dgn ain ke majlis ko ek penna ;)

selamat mbuat psiapan...

ujie said...

penna...

tahniah...
selamat bertunang...
semoga dipermudah segala urusan..

Nurulhuda|Adlie said...

all the best.. kita doakan semoga segalanya berjalan lancar, kita dah sudah selamat menjadi tunang org.. hehe selang seminggu je kan kita...