CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Saturday, March 12, 2011

setelah 5 bulan kawen...

Hye korunk :)
alhamdulillah..Minggu nih kami berdua tidak bekerja !
yesss!dapat luangkan masa bersama..
bukan senang nak dapat quality time bersama nih..
jadi nya,
gunakan dengan sepenuh nya !

hari nih kang ada kenduri kat Taman Melati..
kawan office kawen..
alhamdulillah setelah melalui berbagai cabaran..
akhirnya..
selamat diijabkabulkan semalam..

lepas kenduri memang plan nak balik ke Seremban jugak..
sebab nya...
esok pagi ada buat kenduri doa selamat kat masjid depan umah Mama nih..
petang nye pulak..
ada le buat makan-makan sket untuk meraikan birthday my niece Chempaka yang udah 5 tahun nih..
opsss..Makchu ngak beli adiah lagik..belon ke apa ke..ngak beli lagik..
hahahaha..

ohh yaa..
last week kan balik umah Mama jugak kan..
Abah bagi le pada kami kad perakuan nikah..
sudah 5 bulan kawen..
baru dapat !

rasa nya dia ikut negeri kot...
kawan Hubby dia kawen kat Selangor..
dlm sebulan udah dapat kad dah..
x pe la..
janji dapat..ye tak?
hehehe

kad nih ada 2 keping..
satu untuk sang suami..
satu lagik untuk sang isteri..


Hubby x leh terima muka dia bersongkok dalam pix nih!
hahahaha

masa nak amik pix dulu nih..(sebelum kawen le..)
Hubby ngak mau pakai songkok..
Cik Penna yang paksa pakai songkok!
puas wei dok carik songkok..
hahahahhaha

sudah nye beli songkok kat Tesco..
pakai..terus amik pix !
hahahaha..
muka beliau sangat ketat..
sebab nye..
beliau ngak rela amik pix dengan bersongkok!
hahahahah

dan,
hasil nye..
seperti di atas tuh la haa..
ok apa kan?
ye la..
Hubby kabo..ngak nampak la rambut cacak-cacak dia kalau bersongkok
Cik Penna kabo kat dia..padan muka kamu,yang!
hahahahhaha

nota kaki kuku dan tangan: uolss nampak tak..kat pix tuh kan dagu kite tajam macam cucuk botox kan?? wakakakakkakakakakaka

4 Meninggalkan Jejak:

Lyana@Mely said...

a'aa lah su...giler tajam ko nye dagu..ko cocok eh..kahhhh

cam ustad dah laki hang..hhehhehe

cIk pEnNa said...

lyana: wakakakkaka...tajam kan?
hahahha

tuh la..msm ustaz sudahh dia..
hehehe

sissyira said...

salam

tu la lesen y paling bsesar tu..hihi

yong ibu chem said...

sis syira: iye betul tuh..
kalau ada apa2..tunjuk aje kad.. hahha