CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Monday, April 12, 2010

Si Pengubat Lara..

Hye korunk..;)
ermmm....si anak buahku nih udah besar..
skolah sudah..tadika aje..heheh
sudah genap 4 tahun 13hb march ari tuh..

ragamnye x usah cakap la..
dengan mulut nye seperti bertih jagung!!
asyik la bercakap..
asyik la bertanya..
berlarutan soalannye..
agak degil jugak..
kdg-kdg geram..
paling geram..
bile mak achu dia nih dok bergayut dengan "apak"..
pasti dia kacau!
dlm telefon..bukan main ngada2 nye dia..
tp bile bertentang mata dgn "apak"..
malu!
hehehe..



penat-penat keje..
layan budak kecik nih..
hilang penat!

nih baru anak buah..
kalau anak sendiri?
ohh..tidak sabar mau ada anak sendiri..
opsss...terlebih sudah!!
=)

apa-apa pun..
tetap syg anak buah ku yg sorang nih..

ermm..stress kah sy dengan kerja?
ohh..saya amat penat dgn hal itu!

4 Meninggalkan Jejak:

mama tisya said...

br 4 thn ek..beza 1thn je la ngan tisya..nmpk mcm budak besar je..pandai bergaya

.. faizuRa .. said...

insyaALLAH..xlame la tu leh timang ank sendiri..hehe

@ty_farEd said...

muke cerdik...~ macam familiar... penah belakon iklan ker..~

cIk pEnNa said...

aty: x penah pun..ibu dia pun ada blog gak..maybe tgk kat blog ibu dia kot..

hehehe
;)