CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Tuesday, April 13, 2010

Persiapan Saya..


Hye korunk..
ermm..persiapan kawenku?
ada 171 hari lagi sebelum hari nye tiba..
banyak lagi masa..(kira-kira 6 bulan..)
banyak ker??
huhu



saya tiada persiapan kawen lagik..
saya tidak berbuat apa-apa lagik..
saya hanya dok survey..
sampai mata naik juling..

14 Meninggalkan Jejak:

Sulisha Arniza said...

oit mkck..biler datenyer?xsabo ak nk ngk ko atas pelamin nan indah itu..kih3

mysarah said...

ai cik penna.. kita punya majlis pown insyaAllah tak lama lagi jugak. memang betul la.. susah giler nak wat keputusan. nak kena ngan citarasa bukan senang. yang penting it is not supposed to be over the budget!! =)

SiTi said...

IsH..xSabAr AkU tGK KO pAkAi BaJu PaTEN...hUhuHU..KlO yg MnA kO DAH BeRkEnAn Tu ReMbaT jE tErUs..tAkUt MeNyESaL nNtI..heEheE

@ty_farEd said...

biLer date..??kaLo 6 buLan lagi maknenyer macam date kite kawin Lebey kurang jer.. persiapan pon sameLa macam awak...aLa2 pon tak kadar macam kite ni..ngeeee~ huhu.. emmang leceh..kekadang rase macam...huhuhu..susahnyer nak kawen..!!!

cIk pEnNa said...

suly:date nye..adalahhhhhhh...hahaha
yg ptg,ko simpan duit dr sekarang..bg adiah yg kaw kaw ok..hahaha

sarah:tau x pe..tuh la..poning palo acik..

cIk pEnNa said...

siti:aku jua x sabaq..wakakaka
kak reen bersalin time aku nikah..huhu

atu:sama laa...sy pun rasa camtuh gak..

~ thalhazlin ~ said...

hola cik penna. thanks linked me. dah link urs aso. ggod luck juga persiapan kawen. tak lama lagi dah tuh. 6 bulan dah boleh nak tempah-tempah dah. hihi. keep in touch dear ;)

ziha said...

waahh..bestnye da nk kawen..congrats!

Sulisha Arniza said...

hehe..nk sorok2 pulak..ok ak smpn sehari seposen..mesti kaw punyer adiah ak nnt...heheh

Poyaty said...

awak, jgn tgk2 je. nnt yg cantik2 sume habis. cpt pilihhh. hehe

yong ibu chem said...
This comment has been removed by the author.
cIk pEnNa said...

hazlin:x tau nak tempah apa..
huhu

ziha:heheh..thanks ya
;)

suly:waa..sangat x sabau mau nengok nye..
hehehe
wei, ko ada contact khaty x??

cIk pEnNa said...

yaty:haa tau x pe..
hehehe
adehh haa..
poning acik!

;)

~Ya Y i e N~ said...

harap aku sempat dtg majlis ko... huhu