CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Tuesday, April 27, 2010

Happy Birthday, Wan!!

Hye korunk..=)
Entry kali nih..
memang khas untuk BFF ku..
heheh


hari nih..
27th April adalah hari sebeday beliau..
beliau kini udah melangkau 25 tahun hendak nye..
selamat menempuh hari besar ye!
heheh..



yang besh nye..
Cik Penna & Pqah ada plan baik punye!
nasib baik birthday suprise nih menjadi..
sebab nye..
nih adalah kali pertama kiteorg membuat sebarang kejutan..
hehehe..


balik aje dari ofis..
terus terjah umah beliau..
Cik Penna udah siap beli Domino's Pizza..
Si Pqah udah settle beli cheese cake!
nyummy..nyummy..


mmg pada asalnye..
Pqah akan jumpe dgn si birthday girl nih..
gamaknye birthday girl x tau Cik Penna ada skali..
baik punye nyorok..!

sedang asyik mereka berdua berborak2..
secara senyap2 Cik Penna berdiri belakang birthday girl..
sambil tgn dok pegang kek yg ada lilin tp x de api!

sbb nye..Cik Penna & Pqah ngak tau mcm mana nak idupkan lighter!
wakakakkaka


apa lagik..
birthday girl pusing aje belakang..
terkejut beruk..
ada gadis ayu sedang memegang kek di belakang nye!
Nasib baik bukan hantu ye..!!


baik punye jeritan si birthday girl..
sampai keluar la jiran tetangga!
hahahaha


Selamat Hari Lahir ye Wan..
semoga perjalanan hidup ko di berkati oleh Allah..


ok korang..
sila layan gambo yg x seberapa nih..
heheh
nih dia si birthday girl sedang memotong kek..heheh



our dinner yg x seberapa..

adegan cium-cium bermula..hahahahha..terharu la katakan...heheh

kami makan sampai kenyang!heheh


3 of us..ada 2 lagik yg tiada di dalam gambar..
ermm..tertiba rasa sedih..
tahun akan datang nnt mcm mana ye?
dgn aku nye nak kawen..
Pqah nak balik Melaka...
walau jauh mcm mana skali pun..
kite tetap kawan selama nye..
=)

4 Meninggalkan Jejak:

SiTi said...

suE..muLa2 AkU Igt UWaN kAmU...rUpA2 NyA MeMBER Mu Yg BErnAmA wAn..HuHUh

ePpY bEsDAy UtK dIa Ye

♥ Nuha Nur'Ain ♥ said...

wah sue...nape nampak bulat je muka skrg ye...hehehe...mesti heppy sebab nak tawen ni

P-QaH said...

best gile moment2 nih!
dengan wan yang tekejut,menangis,terharu..
best la..huhu
tak sabar 8th May nanti
nak enjoy puas2.
walaupun kite jauh,tetap dekat dihati
hugs.kissess..

IEYNA said...

hye cik penna...jejalan dlm blog ni..
lama xwat lawatan smbil mmbaca kan...hihihi

cik penna dijemput ke majlis perkahwinan cik yumici...

nak alamat ek... :)