CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Friday, August 14, 2009

Chenta,kasut & ...

Hye korunk..;)

hmm..tadi ketemu sama Chenta..
dia datang ke umah..
bakal mak mertua nak jumpe konon nye!
wakakakka..

last Chenta datang umah 28hb june ari tuh..
datang membawa hajat besar gitu..
hehehe..

tadi,
dia datang sebenarnya..
kami nak membeli apa-apa yang patut..
jadinye,
dia singgah ke umah dulu..
isi perut apa yang perlu..
yang penting,
sembahyang jumaat dulu..
tuh yg singgah umah tuh..

penat jugak meneman Chenta membeli kasut..
aduhaiiii...
cerewat jugak pakcik nih..
ingatkan..jenis main rembat aje..
wakakakak..

so..
layan aje gambo yang x seadanya nih...

akhirnya,buaya jugak yang menjadi pilihan Chenta...
bak kata Abah,
"jangan lepas nih Firdaus jadi buaya sudah la,dik..!!"
huahahahha..



seperti biasa..
pasti ada gambo kami yang perasan dunia ini kami yang punya!!
kuikuikui..



hmm..excited le nak menunggu bulan Oct nanti..
huahahahha..

11 Meninggalkan Jejak:

~Atie+Farid~ said...

bestnye tgk org becinta ni ye...

Nik Nurehan said...

chenta je ke beli kasut??? cik sue?

ije said...

tajam pesanan abah tu.. ehe

MisZ PinKy said...

hihi ada apa dgn bulan oct tuuuu..

*wink2*

cIk pEnNa said...

kak atie:alahai..akak pun udah mengalami nye suatu masa dulu..
hehehe
;)

cIk pEnNa said...

An:cik sue beli suar jeans!
wakakakak

cIk pEnNa said...

ije:uihh..mmg tajam pesanan tuh!
;)

cIk pEnNa said...

deanna:ada apa ya??

huahahah..

ainayin said...

wah..tak sabar nampaknye yer..heheheheh..sonok sgt rase perasaan tu..gue pun tak sabar nak tgk bln 10 ni..seram sejukkkkk..heheheheh...manonyo alamak ko wei cik penna..aku dah lama mintak ni..tak berbalas pun..

s.y.a.r.q said...

cik penna.. rindu kamu... lame dah x komen2 kt cni.. :D

Mamamanja said...

lelaki pun bila sesekali membeli cerewet gak