CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Friday, August 7, 2009

ABDUL MU'IZZ AKASYAH BIN SHAHRUL NASHRIQ

pics kredit to forum PCM

Hye korunk..;)
baby sapa la yang comei nih kan?
haa...nih la dia baby Yam & Cak'on..
Yam nih kawan cyber Cik Penna..
dok kenal dengan dia kat forum PCM..hehee

baby lahir pada 1hb Ogos..
tp Aunty Cik Penna baru terhegeh-hegeh post entry nih hari nih..
heheheh...

baby yang tersangat comei..
gerammm!!
rambut lebat..
comeiiii...

buat Yam,
selamat berpantang!


Tahniah jugak buat cousin Chenta, Mr Ikhwan..udah dapat baby boy..nama nye Cik Penna udah lupe..yang ingat Miqdam aje..
dan,
tahniah jugak untuk Kak Long..udah pregnant ye?!

8 Meninggalkan Jejak:

SiTi said...

Alaa CoMeInYeR BaBy YAm....
GErAM tGK pIpI dIa...RAMBuT
lEbAt PLAk TU..

ni LAa hADiAh UtK aNiBerSeRi YaM & cAk"on....GeNaP SaThUN dIOrG dPt BaBy...

ije said...

baby merdeka la ni. tahniah buat parents mu'izz =D

cik penna bila nak sambut baby sendiri? ehe

cIk pEnNa said...

Siti:ha tuh la..adiah anibersary gitu..

ko nih ha tgh tggu hari ke?
apa2 sms aku tau!

;)

cIk pEnNa said...

Ije:bile ye cik penna nak sambut baby sendiri?
ntah le..
x de jawapan lagi!

wakakaka

;)

SiTi said...

AkU dLm sebLn LaGi...InSyAllAh..
DoAkAn AkU YeR...

aKu MsTi BgTaU kO pUNyEr..
EH kO PaKi 016 tU kan..?

Nash said...

hehe..
sy mewakili abg dan kakak sy..
mengucapkan..terima kasih (^_^)

cIk JanNah said...

wah chomel~!!
nie yg mcm nak wat ank sndri..
heheh =_)

ctm-cak'on said...

tq2x to untie penna coz wat entry khas sy, by:muiz akasyah ;)