CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Saturday, May 5, 2012

good luck,hubby !

Hye korunk :)
alhamdulillah..umur saya sudah berganjak ke alam 27 tahun pada 2nd May yang lepas..
syukur, masih lagi diberi peluang untuk bernafas dan menikmati kehidupan..
ok..yang sebenarnya terasa diri nih semakin tua!


terima kasih pada Hubby, family dan kawan-kawan yang wish pada timeline FB,sms,call dan kwn2 office yang sempat sediakan kek..terima kasih !


esok saya akan ke Terengganu..
bercuti sekejap + menghantar Hubby kerja kat sana..
iye, lepas nih kami akan berjauhan..
dia di tengah laut china selatan..
saya terus terusan merindukan dia di daratan..

berita baiknya,
Hubby belum naik ke offshore lagi..
maybe ujung tahun baru naik..
tapi, before that dia training kat Instep kat Bukit Rakit dulu..

tipu la kalau saya kata saya tak nagis..
saya kan drama queen!
malam tadi masa kemas baju Hubby pun tersedu sedu gitu..
hahahahahahaha

sebagai lelaki, Hubby mmg pandai memujuk gitu !
(anda setuju dgn kenyataan ini??sila angkat tangan tanda setuju...hehehe)


saya doakan semoga Allah sentiasa melindungi suami saya walau dimana saja dia berada..
jauh dimata tetapi sentiasa dekat dihati..


0 Meninggalkan Jejak: