CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Sunday, November 8, 2009

Hobin Jang Hobin..


Hye korunk..;)
uihh..hampir ilang suaro den nengok bola malam tadi..
ikutkan den bukan la panatik bola..
disobabkan malam tadi malam final..
nogori sombilan lak yang main..
apo laei..

harus la sokong kan..

den anak nogori oi!!

den dah koba dah mosti monang punyo!
ponantian 61 taun berakhir yo..
tahniah la yo pado team ruso..

dapek la bawa balik pialo mesia kek sini..

opss..lawan pun dah sudah..
monang lak tuh..
klate dapek masuk final dapek cuti..
kito yang monang nih..

x akan x dapek cuti lak kan?
hehehe..
macam le den nih kojo kek somban laei!


opss..baru den tau kwn den si shamsul sabtu tuh pun main untuk nogori gak yo?!

6 Meninggalkan Jejak:

BuLaN iTu aKu said...

hai kak..
suka bace akak tulis dalam dialek negeri 9..
hehehehehe
siyes.. nak belajar
tapi sampai skang tak reti2 lagi

cintaKusayangMu said...

adeh...dh menang dh nogori kamu cik penna...thniah ye..aku tumpg hepi..

po+yaty said...

wah..tahniah. kalau n9 tak menang x tau awk org nogori yg sgt fasih berbhs nogori. hehe

SiTi said...

HoBin JaNg hOBiN....
aKu pUn SyOk GaK bLeR dGr n9 mEnAnG..waLAu PuN aKu NI x BaPeR mINaT dGn BolA nI...Tp BaNggA gAk LaA

P-QaH said...

weii..
cipok ado ko maso game malam tuh?
den tak nampak pun?
amacam nogori aku?cun tak?kahkahkah

ctm-cak'on said...

haik, ogang nogogi dah kuar, memang ogang nogogi ni, aku ni hah sampai nk komen pun duk kuar nogogi, tp x taw nk tulik cmna! hahaha...

aku suke nogogi monang ek, suke3x...