CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Monday, November 17, 2008

Kami nye jadual??

Hye korunk..
ermm..
kami Pb Taipan Senawang dah de jadual baru..
adehh..sangat x suke ok gan jadual nih!!
terus terang..memang agak x puas ati la kan..
hehehe..
adehh..nak wat camno kan..
even kami nih single..tp kami pun de life gak kan.
adehh..kami 3 org PB kat branch nih akan pasti kan..jadual ni akan ditukar mengikut kehendak kami!!
hahahaha..

cam kijam aje dengo nye kan..?
ermm..sebab ape ekk kami kena ikut jadual nih ye??
sebab..kami terpaksa reliefkan seorang PB kat kiosk RHB Giant Senawang nih..
nih dia..mail yg aku dapat..



close up sket jadual nih..adehh..
Cik Penna kena dok jaga Giant selama 2 weeks..
adehhhh...


ohhh...Cik Penna akan tetap pastikan..jadual nih tidak akan berjaya dilaksanakan!!

6 Meninggalkan Jejak:

an.wardrobe said...

haha. knapa x nk keje kt kiosk tu..? sbb manyak keje ker?? boleh ler nk merayap shooping di giant nanti. keke

pEnNa said...

hehehe..
ari minggu kite kena berhenti la an..
heheheh

ctm-cak'on said...

macam kejam aku bace cik penna..hehe..sian kat korg ek, nk wat cmne, kang lau ko protes lain lak jdnye kan? hehe..

pEnNa said...

haa..gitu la puan yam..:)
redha aje la..hehehe

.. faizuRa .. said...

sabaq na..itulah keje..nway,b a good worker k..heheh..

keje kt giant tu leh la shoping2 ek..sure dpt harga murah tu..:D

pEnNa said...

fai..hahaha..
sbb tuh yg x suke tuh kalu kena kije kat sana..
duit cepat aje abis nyeeee..
hahahha