CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Wednesday, December 15, 2010

Kami Happy

Hye korunk..=)
x tau la kenapa malas benor mau update blog..
padahal nye hari-hari dok layan fb!
hahahah..
dasar pemalas benor nye..

sehingga saat ini..
aku mmg tidak percaya..
bahawasanya..
aku sudah berkahwin!
atau,
dalam kata lain..
aku sudah berlaki!
hahahaha..

dulu Cik Penna nih..
seorang yang tersangat la pemalas!
benar..
sangat pemalas!
masa sekolah..dok hostel..
tiap-tiap minggu..
anto baju ke rumah!
wakakakaka..

kat uum dulu pun..
selalu aje basuh baju pakai machine ajaib..
bayo $2..abis stok baju seminggu dicuci nye!
hahahah..

bila dok rumah dulu..
manjang aje Mama yang basuhkan baju..
masak bagai..
anak dia?
dok terbongkang depan tv..hahahaha

ohh tidak..!
tolong..tolong jangan contohi aku ye!
hehehe

tapi,
sekarang tak boleh malas-malas macam dulu..
memang dengan sendiri nye..
aku kena merajinkan diri ni untuk mengemas apa yg patut!
masak pun sama..
dulu amat la jarang aku masak..
tapi sekarang..
bangun kul 6 pagi pun boleh!
masak makaroni goreng la..nasi goreng la..mee laa..
hehehe..

cuma,
gulai aje aku x penah masak lagi..
setakat ayam masak merah ke..goreng ikan ke..tumis sayor ke..
alaaa yang simple2 aje le..
hehehe..
jadi la..
dari tak ada langsung!
hahahaha..

ermm..aku banyak sangat kekurangan..
kadang-kadang rasa malu dgn Chenta..
sbb terkial-kial buat keje rumah..
tapi,
nasib baik dia pun boleh harap jugak..
kalau dua dua pemalas..
abisss!
hehehe..

ok korang..
sila la layan gambo laki bini yang semakin tembam nih!
hehehe..

aku makin tembam kan??


aku bersyukur kepada Tuhan..
atas kurniaan kasih sayang ini..
doanya,
semoga ianya kekal sehingga akhir hayat..

4 Meninggalkan Jejak:

Nash said...

Aih..
tetibe kuor loghat pay-rock ni...haha
welcome to the family..hehe (^_^)

HonEyBuNNy said...

wahhhh...bahagianya......;-)

cIk pEnNa said...

nasrul:hehehe..ate dah emak pun org perak jugak..hehe

cIk pEnNa said...

Honey:syukran..
=)