CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Sunday, August 22, 2010

Love is in the air..

Hye korunk..=)
taraaaaa...!!
our pre wedding photog..

ini la hasil nye..
kami dua memang badan keras ya amat!
walaupun x cantik sangat mcm org lain nye..
tapi,
kire boleh la..
sbb kami dua mmg x pandai posing!

nasib baik OP kami sangat memahami..
sabar dgn kami yg lurus bendul nih!
dan,
dia pun dah pening dah nak ngajo kami camne nak beraksi!
kredit all pics to them!
okyphotosyndicate.com

malu ya benor nye!
sbb x cantik mcm org lain..
org lain nye..adusss..
sangat cantik!
huhu


so korunk..
kalau ada plan untuk pre wedding nih..
plan la elok-elok..
jgn jadi mcm kami!
hahahaha


3 Meninggalkan Jejak:

Poyaty said...

ok je la wak gamba tu

sweet

hehehe

sy blum bg address

hihi

~ thalhazlin ~ said...

peena, cantik pe gambar2 awak ni! sweettt! :)

tujuh rainbow said...

wahhh excited nye dye nak bernikah eak... haha .. abg ngah makin berseri kan sekarang ^^,